Haftasonunda adres belli , Galata  Moda



Malum Galata Moda başlayalı  üç gün oldu. Beyoğlu Bandosu , modaya eşlik ederek,festival başlasın dedi.

Tepebaşı TRT binasının önü modaya   kolay adapte olmuş ..
Böyle dingin göründüğüne bakmayın.Bu resim sabahın erken saatlerinde çekildi.İlerleyen saatlerdee hoş bir kalabalık vardı.



Bahar Korçan'nın neşeli ve çocuksu koleksiyonu en sevdiklerim arasına girmiş bulunmakta.Melek figürlü ve kanatlı elbiseleri çok sevdim.



Bige Öktem'in bu dantel çantası tam benlik.


Özlem Süer standında gayet uygun fiyata güzelikler  bulmak mümkün. Tıpkı bu şık ceket gibi.



Ben  pudra renkli ceketle kesişirken,güzel arkadaşım Styleboom da Truva Prensesi olmuştu.


Aida Pekin'den güzel kolyeler.Benim favorim  içiçe geçmiş halkalar desem....


Zeynep Erdoğan 'nın bu güzel ceketi İconumun ellerinde artık.İddialı ama iddiasız tasarımlarını seviyoruz.


Galata mamaları...Yanında bol kahve.Çay içmek isteyenler,arka tarafdaki belediyenin yerine. 



Simay Bülbül'ün Galata moda için özel olarak tasarladığı kolesiyon rahatlıktan yana.Görülmeye değer.


Galata modanın en eğlenceli standı.Günseli Türkay'ın neşesi ve içtenliği ile keyiflenmemek elde değil ki!


Günseli Türkay renkleri ve desenleri seviyor.Ben de öyle.Ayakkabı tasarımcısı olmamasına rağmen İFW de tasarladığı ayakkabılarını çok beğenmiştim.Galata moda için özel olarak pişirdiği bu  lezettler için tek bir şey söyleyebilirim; tadı damağımda kaldı.


Günseli Türkay,ayakkabı tasarlamaya devam et.

 


Günseli Türkay'ın standı o kadar neşeli idi ki ayrılamadık bir türlü.Styleboom ve İconjane, sıcağa rağmen model oldular ,ben de fotoğrafçı.
Biraz eğlendik,anlayacağınız.



 
Dipnot:Yaşadığım sıkıntıya teknolojik özürlü demek yanlış olur,baya baya salaklığımdan dolayı bir takım teknik sorunlar yaşadım.Güzel güzel çektiğim resimleri sildim,sonra bazılarını geri aldım,alamadıklarımı da Styletricks ve İconjane'den kopyaladım.(2 adet sadece)Bilginize.




Yorumlar

Popüler Yayınlar