Benim yeni babetim,Loafer  






 Yaz başında Topshop dan görüp aldım,sevgili loaferimı..Setteki  yeni sezon için gelen.Benim aldığımla aynı sadece renk farkı var.(Benimki taba.)
Aslında evde resmini çekmiştim ama bilgisayar zararlısı olduğumdan (evdekinin tabiri,PC lerden uzak durmalıymışım ,onlara zarar veriyormuşum ) maalesef yükleyemedim fotoğrafı.Sebebi biraz uzun ama kısaca anlatmaya çalışayım,kullandığım bu yeni PC de fotoğraf makinasının programı yüklü değil ve  ben de CD girişini kırdıydım.Netten denedim ama çok uzun tuttu:) Sonunda vazgeçtim.Durum budur.

Biz posta dönelim.


Moda sokaklardaki eğilimine ayak uyduruyor.Bunu zaten biliyoruz.

Dünya sokaklarındaki  eğilimlere bakarsak da loafer ayakkabılar geri dönüyor...


Benim için ise  mevsimsiz oluşu ,


                                                Farklı ortamlara  uyumu,


Kişilikli oluşu,



Hem eskiyi hem de yeniyi birarada vermesi, 



Rahatlığı ,




geçmişi ve özellikle de lise  yıllarımı hatırlatması gibi bir çok nedeni ile loafer ,benim yeni nesil babetim olmuştur.
Duyurulur..




Resimler:Chictopia

Yorumlar

kesinlikle! karamel rengi bir loafer'ım olsun, hem rahat hem de cici olayım:))
LâLz FaShioN dedi ki…
eskiden lisede giyerdik yaa george hogg =) çok şık duruyor ama bayıldımmmm
Stilcatcher dedi ki…
Seda:Ozlemisim seni..bi daha ihmal etme beni:)

Lalz:De mi..ben sadece okulla yetinmez,jeanlerin altina da giyerdim baklavali corapla..:)
Aşk Meleği dedi ki…
aaa ewt corcik demişti bana aldığım ayakkabıcı :)) ne çok seviyordum o ayakkabılarımı... bir de babam kızmıştı bana aldığımda , eski moda şeylere niye para harcıyomuşum diye :)
ihmal eder miyim, cansın sen:)

Popüler Yayınlar