Koza Genç Tasarımcılar Yarışması



İTKİB'nin Koza Genç Tasarımcılar yarışması  moda dünyasına yeni isimler kazandırmak ,amacını güden bu yarışma İstanbul Fashion Week çatısı altında, gerçekleşti  Salı gecesi.


Ama sanki biraz hayal kırıklığı yaşadık.Belki gençler zehir gibidir diye düşündüğümden  oldu bu hayal kırıklığı belki de ilkleri unutup çok şey beklediğimden.



Olay ne biliyor musunuz?.Yeni bir şeyler izlerken, devamlı olarak aklımdan ‘bunu daha önce gördüm sanki’ cümlesini geçirmiş olmam.Galiba bu cümleyi sarf etmeyeceğim çalışmalar görmek istiyorum bizimkilerden artık.


Bir fikir tutuyor diye onu ele alıp, geliştirmek yerine tam tersine tutacak fikir yaratmalıyız ki işte şimdi oldu diyelim.Yoksa ortaya çıkan tasarımlar hep birer Hakan Yıldırım,Arzu Kaprol,İris Van Herpen,Jean Paul Gaultier,Pedro Lourenço etkisi altında olmaya devam edecek gibi görünüyor.
Gönlüm, yeni isimlerin eski isimleri geçmesinden yana.Hatta ve hatta eskilerin yenilerden çekinmesinden..Çünkü biliyorum rekabetin kuvveti ortaya her zaman daha iyi sonuçlar çıkartır.

Eee,ne derler,dost acı söylermiş...

....................

Son bir not daha emeğe,fikre,işe her ne olursa olsun tasarıma saygım sonsuz olduğundan dereceye giren ve girmeyen tüm  tasarımcıları tebrik ediyorum.Ve biliyorum ki bu sadece bir başlangıç.Gelecek daha iyi şeylere gebe...

Yorumlar

Popüler Yayınlar