Yazi ile Resimlerin Alakasi Olmayan Bir Post


“Boyle guzel bir seyin bu kadar ucuza satilmasi ne fena.”


“Neden daha iyi ya iste”

“Hayir degil, simdi bir cok kiside olcak aynisindan.Ve ben istemiyorum.”

Gecenlerde bir gun, fast fashion moda markalarindan ne alabilirim diye dolanirken duydum bu konusmayi.Sohbet, iki genc kiz arasinda geciyor.Yaslari en fazla 14 ,15.Baktiklari parka,leopar desenli kurk bir kaban.Sevimli bir modeli var.Ve gercekten de emsallerine gore ucuz.
Dayanamadim tabii.

 
 
”Yanlis bir dusunce , herkesde durusu farkli olur" diye lafa atildim.
Aldigim cevap  gicik
”Olabilir ama ben herkesle ayni giyinmek istemiyorum.”
(Bilmis bir tavirda var)


 
Ben de laf cok tabii.
”O zaman  yanlis adreste dolaniyorsun."dedim.”(Sinirlenmisim azcik, o ukala tavirlara )


Galiba esas,herkesle bir giyinmemeyi istememe kismina takildim.Bugun dunyanin herhangi bir yerinde ,milyonlarca kadin sizin sahip oldugunuz bir elbiseyi giyiyor olabilir.Bu elbise ister Chanel'den alinsin,ister Mango'dan.Sonucta ayni elbiseye,t shirte,ayni ayakkabiya sahip birileri elbeltte vardir.
Bugun  unlu yildizlar bile odul torenlerinde ayni tasarimciya ait elbiselerle karsilasabiliyorlar.
Yani tonlarca para bayilsan da bir garantisi yok anlayacaginiz!



Durumu ozetlersek;
Onemli olan ayni giysilere sahip olmak degil, kardes!.Onemli olan ayni giysileri,farkli kullanabilmek.



Resimler Rachel Roy Fall 2011 defilesinden bu arada...

Yorumlar

Popüler Yayınlar