Parka Giymenin 5 Yolu



Parka giymeyi çok seviyorum. Gece,gündüz,şık spor hemen hemen her kıyafete yakışıyor üstelik.


Belki de gelmiş geçmiş en prokovatif giysi olduğu için seviyorumdur parkayı içten içe..



Cem Karaca'nın da Parka adlı bir şaheseri vardır, hatırlar mısınız? Dank diye kafaya vuran çarpıcı sözleri ile  akla gelir hemen..




her akşam o köşeye asılırdı o parka ,paltoya para yok ki ondan alındı parka
bir sabah onun sırtında çıktı gitti o parka
dedenin üç aylıktan alınmıştı o parka,kirli yeşil renkti eskiceneydi parka,üst cebi sökülmüş kullanılmıştı parka,bir sabah onun sırtında çıktı gitti o parka

                                                    ..................

parkasıyla vurulmuş yatar iken buldular
dört hain kurşun değmiş delik deşikti parka




Hüzünlü sözler.
......................................

Neyse,benim için son derece kült olan ve  her şarta uyum sağlayan parkayı  beş ayrı şekle soktum sizin için.

İçlerinden hangisini sevdiniz en çok?
Ya da hangisi için ben olsam son kombin gibi giyerdim dediniz?

Yorumlar

Unknown dedi ki…
3-4 ben de çok seviyorum, kısası uzunu, daha da alabilirim :)
Stilcatcher dedi ki…
)) alalım alalım...)

Popüler Yayınlar