Reebok ve Emperio Armani



Spor ayakkabıları pek severim.Benim için sadece spor amaçlı değildir onlar.Her türlü giysiye eşlik edecek olan aksesuardır.



Bir de cinsimdir spor aykkabı konusunda.Seçerim modelleri.Öyle çok fazla trend olan modellerin yüzlerine bakmam.Klasikçi olduğum bile söylenebilir.Mesela yıllardır spor yaparken giydiğim Reebok siyah klasik freestyle spor ayakkabımın yerine hiçbir şey koyamıyorum.Benim için çok özeldir onlar.
Eskise de yeri ayrıdır.Sadece spor yapmam onlarla,yürürüm,dans ederim,tekneye giderim,eğlenirim..Arkadaşımdır o benim.


Fakat bu demek değil ki yeniliklerden hoşlanmıyorum.Aksine yeni'yi severim.Reebok'un zig zag tabanlı ayakkabılarına hastayım mesela.
Yukarıdakini de pek sevdim.
Giorgio Armani ile Reebok işbirliğinin sonucu olarak çıkmış olan bu ayakkabı  bence sevilmeye değer .


Tıpkı bunun gibi .Neon rengi ve klasik havası ile hem şık,hem zamansız..


Ya bunun gibi..

Yorumlar

Popüler Yayınlar