Desa In London

Ben çok popüler olan ürünlerden biraz kaçarım.Evet beğenirim ama gene de kaçarım.Örneğin tasarım çantalardan.Benim hiç LV çantam olmadı,mesela.Ne gerçeği,ne de çakması.Veya Gucci'im de.Balenciaga'm da...Ama Desa çantam oldu.Çok da severek kullandım üstelik.
Eskiden küçük küçük atölyeler vardı.Çanta yaparlardı.Kendi çaplarında tasarım bile olurdu onlar.Tamam o zamanlar çocuktum ama gayet iyi hatırlıyorum.Şimdiki gibi popüler markaların modellerinden esinlenerek yapılmazdı o çantalar.Bir farklılık olurdu.Ben galiba o tarz yerleri seviyorum.Ve galiba Desa da bana biraz o eski çantacılar tadında bir marka gibi geliyor.




Yukarıdaki resim Desa'nın Londra Covent Garden mağazasında yapılan 2102/2013 kış sezonu tanıtımından.
Desa,kış sezonunu tasarımcısı Graeme Black'in ev sahipliğinde Londra 'da tanıttı.






İngiliz,Osmanlı ve Bizans kültürlerinin karışımından oluşan bir koleksiyon var kışın  Desa'da.
Ve anlaşılan o ki kızıl kahve de sezonun rengi durumunda.




Henüz koleksiyonu canlı göremesem de  Desa için hissetiklerimi haksız çıkarmayacak bir kış bekliyor biz tüketicileri..

Yorumlar

Missinem dedi ki…
Gerçekten özümüze dönmek lazım zaman zaman. Nedense hep rağbet edilen güzelmiş gibi bir anlayış var.
Adsız dedi ki…
Really good blog. Looking forward for more posts like
this.
Check out my site :: canapé design

Popüler Yayınlar