Kırmızı Yazı



Benim adım kırmızı.

Huyum kurusun iddialıyımdır.

Ortamda dikkat çekmeyi severim. Kimileri beni kötülükle bağdaştırır ama bunun gerçekle hiç de ilgisi yok tabii. Sadece sevilen film veya romanların kötü karakterleri kırmızı giydi diye adımız çıkmış işte. İnsanın adı çıkacağına canı çıksın derler zaten.
 
 

Oysaki ben asilimdir.

Hatta dünyanın bazı bölgelerinde özellikle Asya tarafında şans getirdiğime bile inanırlar. Bu yüzden de gelinlerin çoğunu benden yaparlar.

 
 
Bir de beni tutku ve aşk ile birlikte anarlar. Cazibeli bulurlar beni. Özellikle film yıldızları çok sever. Zaten kırmızı halının da bir numaralı ismi gene ben olurum. Arada siyah benden rol çalmaya çalışır ama ben ona kimse görmeden çelme atarım, gitsin sessiz sedasın bir yerlerde otursun diye. O  iç bayıcı  siyah, Özel Bir Kadın’da Julia Roberts’ın straplez elbisesi olsaydı  sizce benim kadar akılda kalır mıydı?
Hiç sanmam.

 
 
Times gazetesinin moda yazarlarından Charlie Bryne benim için ‘bir kadının en güçlü silahı olduğu için her sezon geçerlidir’ derken benim moda dünyası için ne kadar önemli olduğumu gösteriyor. Biliyorum siz kadınların çoğu beni cazibe saçmak ve belirli bir etki yaratmak için giyiyorsunuz .Bence bir sakıncası yok. Âmâ bilin ki bütün sembolik anlamlarıma rağmen ben bir rengim. Üstünüzde sizin ruh halinizle daha çok şekillenirim.
 
 
Bazende kendi kendime ben neymişim diyorum bu modacılar sayesinde.
Neden mi?
 
 
 
Bana yeni çağın stil manifestosu demeye başladıkları için sanırım. Bana abartılı gelse de onlar bu tanıma bayılıyor. Kendine güvenen ve bu güven dolayısıyla zaten dikkat çeken kadınların rengi olduğunu düşünüyorlar ve tasarımlarında güçlü kıyafetler tasarlıyorlar benden. Her tasarımcı kendine göre yorumluyor beni.
 
 
Beni giymeyi kolaylaştırmak, daha bir yaygın hale getirmek içinse modacı büyüklerim beni aksesuar olarak çok kullanıyor.
 
 
Gerçi benim bir kadın için  en cesurca kullanım alanım dudaklara dokunan bir ruj.Kabul ediyorum, en ağırbaşlı bir kıyafette bile ruj olarak yakışıyorum ve  oldukça dişi bir  görünüm kazandırıyorum.
 
 
 
 
 
Ben de ilave diyorum benim öyle onlarım var ki eminim her kadın kendine göre çekinmeden beni ister giyside ister aksesuarda isterse de sadece bir rujda bulabilir.
 
 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar