30 Mart 2010 Salı

Spor Mevsimi  Açıldı


Göbeciklerimizi eritmek için bütün kış gidilmeyen spor salonları  deniz mevsime kadar dolacak şimdi.


Vouge İtalya editörleri de göbekleri eritme zamanı diye düşünmüş olacaklar ki Natasha Poly ile
gösterişli ve sportif bir çekim gerçekleştirmişler.


Mart Vogue 'un da yer alan bu çekimler de stilist Tabitha Simmons.Fotoğraflar ise Craig McDean'a ait.


Ben de başladım bu arada tabii, eksik kalır mıyım?
Pierre Hardy Spring

Sonucu baştan söyleyeyim, ben de böyle ayakkabılar tasarlamak isterdim!


Pierre Hardy,ayakkabıda sanat yaratmaya devam ediyor.Geormetrik formlar renkli pvc lerle kaplanıyor.

Dolgulara plastik pullar,renkli renkli..


Kare,kare ,kare..



Benzerleri Zara 'da  mevcut.




İddialı gladyatörler

26 Mart 2010 Cuma

Nerden Aklıma Gelsiyse


'İl messagero e non importante.'
Patricia Arquette ,Stigmata filminde mesajcı görevini yerine getirirken söylemişti bu sözleri,tüyleri diken diken eden bir görünüm ve oyunculukla…Hala dün gibi aklımda duvara grip harflerle yazdığı yazı ve sonrasındaki ürkünç bakışları.
........

Ben filmi, çarpıcı sahneleri ve etkileyici müzikleri ile sevmiştim.Sevmem de bir de tabii ki Peder Andrew olayımız da var.Şimdilerde yaşlanma belirtileri artmış olsa da  Gabriel Bryne hoş adamdır vesselam.

Pederimizin  bu çekiciliği özgür ruhlu Patricia'nın da gözünden kaçmayıp normal insanken acaip asılmış ama  boşa kürek çekmişti.Ben de  her sırnaştığında,içimden ne olur,bir kere ver gitsin bea peder demiştim .
Hahahha,dedim inkar edemem.
Neyse zaten sonunda kızımız gitti azize oldu .

Şimdi ben bu film sohbetine neden girdim dersek,Vouge İspanya'nın Nisan sayısındaki moda çekimleri,özellikle de yukarıdaki cevabını veririm.
Bana görsel yönden zengin Stigmata filmini anımsattı da..
Orda güvercin vardı ,burda baykuş.
..........
Bunlarda diğerleri,  Keke Lingard'ın modelliği ve Arthur Elgords'un çekimleri ile.






Bunların Stigmata ile alakası yok tabii ki.

24 Mart 2010 Çarşamba

Öylesine

Duman adamlar vardır ,bir şeylerin yitip gitmesini sağlayan.

Tacizcidir.
Yok etmeye kararlıdır.
Sisli bir perde etrafında yürürler.
Çünkü kendileri duman adamlardır.
Gri,soğuk ve ürpertirci.
Ne istiyor bunlar diye düşündürtür çoğu zaman
İstedikleri bellidir aslında
Ben ,sen, o ,biz, siz ,onlar
Kısacası hepimiz.
Hayatımız,
Daha doğrusu zamanımız.
Evet zamanı elimizden almak için peşimizdedir bu sisli adamlar..
Biz de vermemeye direniz onlara.
Kaybedeceğimizi bile bile..


Anlaşıldı millet bugün de bayık günümdeyim.

Sıkıcıyım .
Bari gidip bir şeyler alayım,bugün yetiştirilmesi gereken bir iş yok nasılsa bakayım…
Geçen gün Terkos Pasajnda asker ceketi gördüm Vala pek de de güzeldi.


Haa unutmadan bu duman adamlar benzetmesi bana ait değil,Micheal Ende ,Momo dan bilen bilir zaten…


Elle US

22 Mart 2010 Pazartesi

Vaaayyyyy,Hakan Yıldırım,Kyo My Friend için tasarlamış


İyi bir işbirliği,Kyo'nun genç ve cıvıl cıvıl çizgisini Hakan Yıldırımla buluşturmak.


Bu özel tasarımlar yeni açılan Nişantaşı ve Bağdat caddesindeki Kyo My Friend mağazalarında olacaklar.

21 Mart 2010 Pazar

Pazar Rehaveti

Üzerime çökse de gidip canlanmam gerek.Sahilde bir yürüyüş,sonrasında sıcak içilen demli ve bergamut kokulu bir bardak çay,sonra gene biraz yürüyüş ve evde kitap keyfi....
Ben bunları yapayım,size de bu güzel resimleri bırakayım...
İyi Pazarlar.







Chictopia

17 Mart 2010 Çarşamba

Diane Kruger'ın Binbir Yüzü


Vouge Almanya'nın Mart sayısı için Karl Lagerfeld çekmiş bu güzel kadını.
Dandy Diane'dan sizce hangisi güzel?Ben üçüncü stini beğendim.Hani esmer,kısa saçlı olanı.


16 Mart 2010 Salı

Marie Claire ,Italy 


Keşke böyle takılsa....
Hep



İtalya 'da ,özellikle de Floransa' da yaşamak istemişimdir.Nehir kıyısında uzun yürüyüşlere çıkayım,şehirin gizli kalmış sokaklarında dolaşayım,mola anlarında barlarda espressomu içeyim,ruhumu beslemek için müzelere girip çıkayım,çok lüks olmayan aile resturantlarında güzel güzel yemekler yiyeyim,bisikletle dolaşayım, daha uzun yerlere vespa ile gideyim...Hani o filmlerde gördüğümüz şekilde,capri bir jean,mavi bir gömlek,leopar desenli babet ve vespanın üzerinde düşmemeye çalışıp giden ben.

Zaman zaman bu hayalim geçer, zaman zaman da yeniden canlanır.Hatta eşime hadi gidip yaşayalım diyecek kadar.Ama aldığım cevap şu olur genelde;'Ne işimiz var , yahu?'
Evet kabul ediyorum benim evdekinin oldukça demorilize eden bir yönü vardır.Hatta kendi sevdiği bir yer söyle mesela Tayland gibi benden önce gider , o da ayrı!Neyse alıştık artık.
Şimdi ben böyle İtalya, vespa filan hayallere dalmışken Adidas orijinals Vespa koleskiyonu üçüncü kez mağazalarda yerini alıyormuş.Hani gidemiyoz ya,bari şekil yapalım diye...
Yalnız  sadece erkeklere..




Dipnot:Resim,karanlık,çekildiğinde alakaranlıktı.Yüzüm flu filan ama bu pc de bu resim var.Güzel resimler çökük olan bilgisayarımda..İdare edeceğiz artık:)
Neden?

Reebok Word Vault



Bu güzel ayakkabılar erkekler için üretilmiş?

14 Mart 2010 Pazar

Askeri  Taktikler,Marie Claire Mart


Askerler  çok gündemde,
Hem modada ,hem siyasette...


Styling Isabel Dupre (bayılırım işlerine)
fotoğraflar Matt Jones
model  Lily Aldridge

12 Mart 2010 Cuma

Vatasiva Vatasiva Candy


Şeker kız Candy.
Eminim bilmeyen,hatırlamayan yoktur bu  Japon çizgi dizisini.Akşam üstleri TRT de yayınlanır , okul dönüşleri iple çekilir,oturulur,izlenilir,ertesi gün ne olacak ,Candy Anthony'ye kavuşacak mı diye merak edilirdi.Gerçi sonra gitti serseri ruhlu Terry'ye aşık oldu ya,neyse...
....
Bu kült dizinin en iyi yanı da şiddet içermeyip aksine aşkı önemsetmesi olsa gerek.Bu arada benim jenerasyonda aşk kadınlarının çok olmasının şuçlusu da gene bu çizgi dizi muhtemelen.Gerçi ben küçük yaştaki çoçukların kafasının aşkla maşkla doldurulmasından yana da  değilim ya ,o da ayrı!.(Ne işleri var büyüksel işlerle,gitsinler sokakta seksek, yakartop,saklambaç gibi çoçuksal oyunsalara dalsınlar)
Evet,ne diyordum,şu anda böyle düşünsem de ben de Candy'nin esiri idim.Ama itiraf ediyorum,sinir olurdum ben Candy'ye.Neden mi,çok ağlak gelirdi bana ,çünkü.Sürekli bir hüzün,bir mutsuzluk....Tıpkı Emrah'ın küçük olduğu zamanlardaki Boynu Bükükler şarkısındaki gibi..
Kimsesizdir,çaresizdir,talihsizdir,kadersizdir,boynu bükükler,anasız, babasız garip yetimler,kader kurbanı boynu bükükler...
Vatasiva vatasiva yerine bu kelimeleri koymak gerekmiş. 
....
Elbette durup dururken Candy e takılmamın  bir sebebi var.
O da maalesef the trendy girl magazine de gördüğüm bu ayakkabılar.

SarayBostanalı tasarımcı Belma Arnautovic'in bu sekerlemeli ayakkabıları bana şeker kız Candy'yi anımsattı,işte.

O,şekerler yeniyor mu acep?


Tasarımcının ayakkabı koleksiyonun markasının adı Lolice.Teması ise Çocukluk günlerini anımsatması,şekerler,şekerlemeler ,kurdeleler ile...

Üzeri topitoplu kek...

Bonibon topuklar




kaynak trendy girl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails