Hep



İtalya 'da ,özellikle de Floransa' da yaşamak istemişimdir.Nehir kıyısında uzun yürüyüşlere çıkayım,şehirin gizli kalmış sokaklarında dolaşayım,mola anlarında barlarda espressomu içeyim,ruhumu beslemek için müzelere girip çıkayım,çok lüks olmayan aile resturantlarında güzel güzel yemekler yiyeyim,bisikletle dolaşayım, daha uzun yerlere vespa ile gideyim...Hani o filmlerde gördüğümüz şekilde,capri bir jean,mavi bir gömlek,leopar desenli babet ve vespanın üzerinde düşmemeye çalışıp giden ben.

Zaman zaman bu hayalim geçer, zaman zaman da yeniden canlanır.Hatta eşime hadi gidip yaşayalım diyecek kadar.Ama aldığım cevap şu olur genelde;'Ne işimiz var , yahu?'
Evet kabul ediyorum benim evdekinin oldukça demorilize eden bir yönü vardır.Hatta kendi sevdiği bir yer söyle mesela Tayland gibi benden önce gider , o da ayrı!Neyse alıştık artık.
Şimdi ben böyle İtalya, vespa filan hayallere dalmışken Adidas orijinals Vespa koleskiyonu üçüncü kez mağazalarda yerini alıyormuş.Hani gidemiyoz ya,bari şekil yapalım diye...
Yalnız  sadece erkeklere..




Dipnot:Resim,karanlık,çekildiğinde alakaranlıktı.Yüzüm flu filan ama bu pc de bu resim var.Güzel resimler çökük olan bilgisayarımda..İdare edeceğiz artık:)

Yorumlar

DB JUNK dedi ki…
Itır'cım benim de bazen gidesim oluyor:) Bir yaz uzun tatil alabilirseniz eşyalı bir daire tutup 1 ay kalmayı denemek güzel olabilirdi:) Motocross ve enduro tipi olmama rağmen Vespa'lar çok tatlı:)
Stilcatcher dedi ki…
:)olmaz mı keşke olabilse..işkolik kocan olursa o da zor,Denizcim :)
hele bu aralar baya bi alıp başımı gidesim var,eşimi de alayım ,uzaklaştırayım ,işten güçten...amaa hayal işte:))
DB JUNK dedi ki…
Hayallerimizle varız:) Hayal kurmayı çok severim:)
Stilcatcher dedi ki…
ben de:) bence de.:))
Doorstepping dedi ki…
Daha bu sabah Floransa'ya gitmekten bahsettik, üstüne bu postunu okumak enteresan oldu :)
Bu arada geçen gün 'bir Vespa alayım diyorum' lafıma annemin tepkisi çok netti 'Ölümü gör alısan!' İmdaattt!!!

Popüler Yayınlar