Öylesine

Duman adamlar vardır ,bir şeylerin yitip gitmesini sağlayan.

Tacizcidir.
Yok etmeye kararlıdır.
Sisli bir perde etrafında yürürler.
Çünkü kendileri duman adamlardır.
Gri,soğuk ve ürpertirci.
Ne istiyor bunlar diye düşündürtür çoğu zaman
İstedikleri bellidir aslında
Ben ,sen, o ,biz, siz ,onlar
Kısacası hepimiz.
Hayatımız,
Daha doğrusu zamanımız.
Evet zamanı elimizden almak için peşimizdedir bu sisli adamlar..
Biz de vermemeye direniz onlara.
Kaybedeceğimizi bile bile..


Anlaşıldı millet bugün de bayık günümdeyim.

Sıkıcıyım .
Bari gidip bir şeyler alayım,bugün yetiştirilmesi gereken bir iş yok nasılsa bakayım…
Geçen gün Terkos Pasajnda asker ceketi gördüm Vala pek de de güzeldi.


Haa unutmadan bu duman adamlar benzetmesi bana ait değil,Micheal Ende ,Momo dan bilen bilir zaten…


Elle US

Yorumlar

nar dedi ki…
Psikolojimi yansıttın sen benim resmen yaaa!
burcu d. dedi ki…
momo'yu cocukken sürekli tekrar tekrar okurdum. sokaklari süpüren adamin dediklerini hatirliyor musun...kendime yasam felsefesi olarak "sectim". tavsiye ederim ;)
Stilcatcher dedi ki…
Nar: :))

burcu d.: ne güzel kitaptı,de mi?.bak uzun zamandır okumadım,okuyam bi daha.süpüren adamı daha dikkatli okuyam bi de :)
Doorstepping dedi ki…
Itırcım, haftaya İzmir'de buluşma var? Haberin olsun ;)
*STYLEBOOM* dedi ki…
"öylesine" güzel bir yazı ki iki kez okudum

Popüler Yayınlar