Pedro Lorenço Paris Fashion Week


Brezilyalı  Pedro'yu Sao Paolo Moda Haftasında göremeyince ala ala nerde acaba demiştim kendi kendime..Meğersem bu genç yetenek  Paris'te imiş ve yapmış yapacağını.
..........
Moda basını bu genç tasarımcıyı küçük altın bir sandalyenin tepsine oturtmuş ama henüz eline kral sopasını vermemiş.Paris de ilk showunu yapan bu genç dahi için şüphe mekanizması işlese de sonuçta  kuşkular, yerini şaşkın bakışlara da bırakmış ....

Derinin sert görünümü.Dik yaka,kaburgalardan aşağıya inenerek yer alan makine paneli ve kilt etek

Deri kalın şeritler ve şifon

Jalüzi efekti

Deri,deri,deri

Military ceketlerine Pedroca yorum.




arşivden,2008, Pedro Lorenço postu.


kaynak  style

Yorumlar

DB JUNK dedi ki…
İlk elbiseyi çok beğendim ve alttan 2.nin dikdörtgen görüntüsünü sevdim:)
Stilcatcher dedi ki…
ilk elbise tam senlik zaten:)ben en alttaki deri ceketi de çok sevdim.
Sıla Yılmaz dedi ki…
bende topuklara bayıldım.. renkli renkli :)
DB JUNK dedi ki…
Olsa hiç düşünmez giyerdim:) Cekette çok güzelmiş...
Stilcatcher dedi ki…
yakışırdı ama..:)

Popüler Yayınlar