...and the Oscar goes to....


Ödüller bitti.Hintliler sildi,süpürdü.
Güzel bir filmdi.İyi oldu.
Şimdi gelelim Kırmızı Halı notlarına;
  • En çok Sarah Jessica Parker'ı beğendim.Dior elbisesi ile prenses gibiydi.
  • Natalie Portman duru güzelliğini lila rengi ile konuşturdu.
  • Herkesde bejler, kremler.Ne oluyor ya?Renk nerde?
  • Peneloppe Cruz vintage giymiş .Pierre Balmain'den.
  • Bütün yıldızlar barbie bebeklere öykünmüşler
  • Straplez çok moda olacak.
  • Takılar da mütevazilik var.Krizden olmasın sakın?
  • Sunucular poz veren yıldızlarla çok dalga geçtiler.Ama harbi ya komik oluyorlar, eller belde.Mehmet Ali ve 50 sarışındaki Zahide gibiler doğrusu.
  • Şu Merly Streep esastan zarif kadın.
  • Angelina Jolie ben güzelim gerisi boş diyor ve hep sade kesimleri tercih ediyor.
  • Herkes gider mersine Mickey Rourke gider tersine.Beyazlarla baktırdı kendine vala.
  • Bizim ikoncanlar görsün bunları.Özellikle de stil sahibiyim deyip komik komik giysilerle ortalıkda dolaşan medyanın keşfi paralı kadınlar.Para ve fizikle stil sahibi olunmuyor işte.
  • Kate Winslett'e yaş yarıyor.30 larında daha bir güzelleşti.
  • Anne Hathaway çok sevimli bir kuğu gibiydi
  • Kim ne derse desin ben Daniel Craig'i seviyorum.Karimatik ve hoş bir 007.
  • Sean Penn aldı diye memnunum.
  • En iyi film Hintlilere gitti diye de..
  • Elmas moda oluyor.Gerçi benim ilgi alanım değil ama olsun.
  • Doğallığa acaip bir dönüş var.Saçlar da makyaj da botox da.
  • Bazı yıldızlar kıyafetlerini zor taşıdılar, rahat olamadılar Virginia Madsen gibi.
  • Jessica Biel paket kağıdı gibiydi.Prada bile olsa.
  • Hugh Jackman'a da bayılıyorum.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Canımcığım blogunu bugun facebooktan kesfettim iyi mi? Biraz gec oldu ama artık takibimdesin :) Bu arada ben Angeline Jolie'nin küpelerine bayıldım!
Sevgiler,
Pelin Sumen
Stilcatcher dedi ki…
:))Sevindim vala şekoş..Evet ya , kadının küpeleri acaip dikkat çekti.Bu arad asıl Oscar yorumlarım Cuma günü gazetede çıkcak sana linkini atarım, faceden...:)
Efe Can Çakmak dedi ki…
gecenin en iyi elbisesi jessice biel'ın prada'sıydı bence. sean penn'in almasına ben de çok sevindim, ayrıca penelope, vicky cristina barcelona'daki performansından sonra hakediyordu oscar'ı. ve dustin lance black'in ödülü alınca yaptığı konuşma çok etkileyiciydi.

Popüler Yayınlar