Asmalımescit




Bu ara ne zaman gitsek Asmalımescit sokağındaki meyhanelerde, balıkçılarda yer yok.Düne kadar gidişlerimiz Cuma-Cumartesiye denk geliyordu o yüzden fazla gözüme batmamıştı,normal diyordum.
Ama dün!
Bir Salı akşamı, saat 19,00 civarında ,üstelik milletin yavaş yavaş yazlıklara , tatile gittiği dönemde, rezervasyonsuz çat kapı, eş, sevgili , arkadaş ama sadece 2 kişi olarak gidip yemek yemek istersen yaya kalıyorsun!!Aldığın cevap 'yer yok üzgünüz 'oluyor.
İstanbullu rezervasyonsuz adımını mı atmıyor yoksa o civardaki mekanlar 2 kişiye masa mı vermiyorlar?İşin açıkcası ikinci şıkkın daha ağır bastığını düşünüyorum.Çünkü sokaklara atılmış masalar en az 4'lü,6'lı gruplar halinde.2 kişilik masalar daha çok yer yokluğundan dolayı mecburiyetten konulmuş gibi.
Bu durumda ister istemez içime bu şüpheye giriyor,yanılma ihtimali olsa da.

Aldığımız bütün bu olumsuz cevaplardan sonra bize de dün üşenmeyip Kumkapıya'ya gitmek düştü.
İyi yapmışsız.



Elbise Mango,ayakkabı Desa,kolye Topshop, kemer hatırlamıyorum.

Yorumlar

ZET Fashion dedi ki…
Haftaya daha boş olabilir herkes tatile falan gidicer diye düşünüyorum. Bugün bende Taksimdeydim de çok fazla yabancı vardı. O yüzden pek bir değişiklik olmayabilir de... Elbise harikaymış!
Stilcatcher dedi ki…
Vala Zcim, haftaya bir de rezervasyonlu deneyecem, bakalım ne cevap alacam:)Gerçi muhtemelen tel açtığım için masa verecekler:)
Ben bu elbisenin çiçek desenlerini çokseviyorum, teşekkür ederim:)

Popüler Yayınlar