Comme des Garcons ile Converse



Yarım Converse'leri konçlu modellerine göre daha çok sevmişimdir her zaman.O yüzden de genelde yeşil, kırmızı, siyah ve beyaz hep yarımlar, ayağımı süslerdi.

Ama bu kült ayakkabıların benim ayağımda paralandığı dönemlerde bu kadar çeşit, renk, desen ,vs... yoktu.Ne bulabilirsek onu giyerdik.Hele hele tasarımcılarla iş birliği gibi ortak çalışmalar firmaların da aklının ucundan bile geçmediğinden, Comme Des Garcons'un tasarımı bu sevimli Converse 'ler rüyalarımızda bile olamazdı.

Ben gene yarım olanını sevdim.Olur ha alacak gibi olursam , 100 dolar gibi bir bedel ödemem gerekecek.

Yorumlar

Güneş dedi ki…
Comme de Garcons'u çok seviyorum! çok ayrı bi tarzları var. bi kere yamamoto zaten başlıbaşına bir ilah! Muji'nin de giyim departmanını o hazırlıyo neyse ki Nişantaşı'ndaki mağazaya gdip ondan parçalara sahip olabiliyorum :)

Popüler Yayınlar