Geciken Bir Mim

Sevgili Seda, bana kendinlen ilgili 7 ilginç sey anlat demiş.Tabii bir de ödülle birlikte…
Evet başlayalım bakalım…



1-Bundan yıllar evvel Sabah Gazetesine iş görüşmesine gittiğimde bana klasik bir soru yöneltilmişti;
Issız bir adaya düştüğünüzde yanınıza alacağınız üç şey diye?
Kitaplarım, ayakkabılarım ve bir papağan.Daha sonraki yıllarda en sevdiğim dostlarımdan biri olacak olan o zamanlardaki yöneticim ‘neden’ diye sorunca,yalnızlıktan sıkılmamayım en azından konuşabilen bir hayvan diye cevap vermiştim.Tabii anında ortam ısınmış ve gülüşmüştük.
Anlayacağınız konuşmayı seven biriyim.Ama baymam da adamı.Durmam gereken yeri bilirim yani.Zaten yıllarca da reklam sattım.Bol toplantılı, lak laklı bir işti bizimki….

2-Gene Sabah Gazetesinden bir anımı anlatayım.Yukarıda anlattığım görüşmeye giderken belediye otobüsünde –acaip bir tesadüftür inanın-ileri yıllarda sevdiğim dostlarımdan biri olacak o zamanki yöneticim ve bir elemanı da varmış.Hepimiz en arkada ayakta yan yana duruyormuşuz.Durakta yolculardan biri bilet isteyince en arkalarda olan ben, -artık ne yapmışsam bilmiyorum-bir şekilde kendimi göstererek ‘ben de var demişim ’O zamanlar ki yöneticimin hemen dikkatini çekmiş bu durum.Hatta aklına sık sık çalışıyor musunuz diye sormak gelmiş, bana orda kartını verip görüşmeye çağırmak için.Mülakata gittiğimde,birbirimize sırıtıp,’biz zaten tanışmıştık’diyivermişti.Anlayacağınız bir şekilde dikkat çekiyorum ama bunu nasıl yapıyorum inanın ben de bilmiyorum.

3-Bütün geyik ve komik şeyler beni bulur.Nasıl bir şeydir ben bile anlamış değilim.Örneğin geçenlerde Taksim dolmuşunda 2 travesti, ben ve yaşlı bir teyze ile beraberdik.Yaşlı teyze dönüp dönüp bunlar şimdi ne kızım erkek mi, ellere bak dev gibi, ala ala sesleri de çıkmıyor,kalın diye gibi binimum şey söyledi, ben de gülümseyip’ hıhı ‘dedim bi yandan da umarım bana bulaşmazlar diye dua ederek.. Bu komik ve geyik şeylere bir örnek de Milliyet blogda yazdığım eski bir yazı. Linki tıklamanız yeterli. Sonuç mu her şeyle geyik yapan bir yapım var.

4-Eşime göre Polyanayım ben.Bana göre ise de herkesin davranışlarının ki bu kazık yemek bile olsa altında bir neden yatar.Ama kıskançlık,ama psiklojik sorun vs….İlla hafifletici neden bulacaksın’der bana hep.Ama bu hafifletici neden değildir bana göre, kişiyi anlamak ve onu tanımak ve ona göre ilişkileri yönlendirmektir.Ne diyem ben de böyleyim.


5-İnsanları kırmaktan çok hoşlanmam. Zaten öle kavgayı, çekişmeyi ,kıskançlığı seven bunlarla beslenen bir yapım yok.Olumlu bir insanım ben.Şikayet etmem.


6-Asansör fobim var.Aynı zamanda yükseklik ve kapalı yerde kalma korkusu da.50 katlı binalarda bile merdivenle çıkmaya yeltenirim.Bi kere Floransa ‘da çan kulesine çıkmaya çalıştım sırf korkumu yenmek için.Ama o taş ve daracık merdivenlerde bir an panikleyince, insanları yara yara aşağıya indim, bi de derdimi İtalyan polislere anlatmak zorunda kaldım.(giriş kapısından çıkmaya çalışırsan!)

7-‘Ay, ne kadar şişmanlamışsın, ne kadar zayıflamışşsın’, ‘çocuk var mı’’olmuyor mu yoksa’’hamile misin’gibi gereksiz, konuşmalara gıcığım var.’Bir gün ‘ ne kadar kilo aldın ,sen inceciktin’ diyen birine ‘sen de baya bi buruştun be abla ‘deyivermişim,istemdışı.(Ama iyi oldu, bi daha diyemiyor.)

Şimdi de sevdiklerim..
Ailem,eşim, eşimin ailesi,Barney,bahçemde yaşayan Duman’la, Tekir,yazmak ve yazdığım zaman ortaya çıkan Itır,ayakkabılar-giysiler-takılar,arkadaşlarıma beğendiğim,yakışacağını düşündüğüm ve bi şekilde kendimin giyemeyeceği güzel şeyleri aldırtmak ,lezzetli yemekler, hamur işleri kokoreç gibi pis seyler,margarita ve şarap,kitaplar, dünya ülkeleri, deniz,yüzmek,bisiklet,falan filan….

Teşekkürler Seda'cım...

Ben de Pelin'i yani Moda ve Sosyeteyi mimliyorum.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
çok zevkliydi mimlerini okumak. özellikle şu kilo aldın, verdin işlerinde hemfikiriz. uyuzlarımın başındadır :))

peki benim mimim ne olsun. özel bi düşündüğün varmı yoksa seninki gibi 7 ilginç şeymi.

bekliyorummm :)
çok şirinsiinnn!!!! 4 ve 7 konusunun aramızda geyiğini de yapmıştık:)

eğlenceli cevaplarla, şirin ve iç açıcı bir post olmuş. sevdiklerinle, hep böyle kal, görüşürüz!
Stilcatcher dedi ki…
Canım benim sağolsın.:))Sen de öyle kal:))

Popüler Yayınlar