Podyumdan Gerçek Hayata ;Daphne Guinness Alexander McQueen İçinde....




Alexander McQueen ilkbahar yaz 2010 kolesiyonuna ait bu tasarımları özellikle de ayakkabıları başka birinde görseydim belki de bu kadar hoşgörülü olamazdım.Ama giyen Daphne Guinness olunca ,iş başka!

Ne giymiş diye izlemekten büyük keyif aldığım,eğlenerek giyinen ve giysileri tiyatro kostümü imiş gibi taşıyan bu güzel ve alımlı İrlandalı'ya sadece şunu sormak isterdim;
'o garip ve ayakkabı olmayan şeyle nasıl yürüyebildin?'

Resim :Braynboy ,Elle

Yorumlar

Styleseeking Zurich dedi ki…
Bende garip bi sekilde o "ayakkabilarin" agirligini merak ediyorum. Hani topugu vs gectim de sanki ayagina tas baglamislar gibi, yerinden kalkmiycak gibi duruyor.. :S

Nesli
moda cadisi'nın yazısında ilk gördüğümüzde, yorumnlarda cadı demişti ki kesin lady gaga giyer! nedense yazıyı yapıştıramıyorum buraya,
cadının 7 ekim tarihli yazısı. yorumlarda ben olaya sosyolojik ve ekolojik açıklama getiredurayım, can demez mi, ' son postumda yazdım, lady gaga giymiş bile!' diye.
ben de gene yazının yorumlarında cevaben dedim ki, ben daphne guinness'ten de bekliyorum:)

direk bu iki kadın için tasarlanmış sanki ayakkabılar!
Stilcatcher dedi ki…
yaw ben,cadının bu ayakkabılı postunu hatırlıyom da,sizin yorumları atlamışım...
:)) cidden anlamlı ve enteresan bir tasarım. ironik, alaycı, mesajlı. giymem, giyemem, beğenmedim ama ürünün ardındaki mesajı sevdim!
DENiZ dedi ki…
saygi duyuyorum ;)

Popüler Yayınlar