Sam Edelman Zoe Boot


Çok seviyorum bu botu ben.



Moda bloglarının bir çoğunda da bu bot, post yapılmış bulunmakta.Kimi sevdiğini söylüyor, kimi direkt nasıl giydiğini gösteriyor.Ben şimdilik sevdiğimi söylemekle yetineceğim.Henüz 350$ bayılsam mı bayılmasam mı bilemedim.Hoş bayılmaya karar versem de pek şansım yok gibi.Zira bir çok online alışveriş sitesinde numara sorunu var.Bulduğum bir iki site var, onun da Türkiye ‘ye gönderimi yok.Olsun varsın, bu durum gene de benim bu botları sevmeme engel değil!


Haa bu arada biraz araştırma yapınca Sam Edelman’nın Balenciaga ‘dan esinlendiğini de anlamış oluyoruz.



Fotoğraflar:Alix,Karen-what did ı get,chichtopia

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Yani bu botla ilgili abartıyı anlayamadım gitti, Balenciaga takliti bir bota 350 usd vermek saçmalık bence, benim gibi 35 usd vereceksin bir anlamı olsun :))
Stilcatcher dedi ki…
hahahhhahh Cadı doğru söylüyorsun..:))Ama yok ki o civarlarda satılanı...:)Bu iş bizim Flower'ın zihniyeti gibi,orinalden kopyala aynı olmasa da ona yaklaşan yüksek fiyat politikası ile sat.Ve işin adı benim tasarımım olsun.:))Ama olsun, ben gene de seviyom bu botu :))
DENiZ dedi ki…
Simdi orjinali ulasilamayacak kadar pahali hatta gecen sezon da oldugu icin ulasilamayacak durumda olunca 350 dolar vermek mantikli geliyor insanlara! Ben de o parayi vermem diyenlerdenim ama hem bu kadar yuksek topuklu, hem bu kadar stylish hem de yurumesi inanilmaz rahat olunca insanin kani alsam mi acaba? diye kaynamiyor degil ;) Itircim yine guzel yine kanayan bir yaraya parmak basmissin ;)

Popüler Yayınlar