Renk Panelleri
Pandeminin etkisi altında kaldığımız o içe dönük, kapalı ruh hali yerini canlı ,cıvıl cıvıl bir dünyaya bırakıyor.
Bu iyi haber.Çünkü tüketiciler artık kendilerini daha iyi hissetmek istiyor.
Bu duyguyla da canlı renklere sarılıyorlar.
NET-A-PORTER verileri canlı renkli ürünlerin satışlarında artış olduğunu gözlemliyor.Özellikle çantalarda yeşil tonlarının tercih edildiği belirtiliyor.Özellikle Bottega Veneta'nın Jodie modelinin yeşil rengi çok satılmış.
Yeşil ve tonları sadece Net-A-Porter'da değil bir çok markanın analiz raporlarında da en fazla satın alınan renk olarak da belirtilirken ABD ve İngiltere 'de tüketici tercihlerinin pembeden yeşile doğru bir kayma olduğunu saptarken ,turuncu renkli giysilerde yüzde 15 oranında artış gördüklerini söylüyorlar.
Renklerin cesurca kullanımı pandemiden sonra hepimize iyi gelecek.
Yorumlar