Adidas Stan Smith Adicolor




Stan Smith , Adidas’ın en kült spor ayakkabılarından.
Benim teenage dönemleriminde giymeyenin ayıplandığı bir modeldi.Ama ben her zamanki gibi en popüler olanı değil, en gözden uzak olanı tercih ettiğimden, Adidas Top Tenlerimi ayağımdan çıkarmazdım.:)Ne yapayım ben de böyle bir cinsim.Bir tür etki tepki.

80 lerin ikinci yarısında, bu her tarafı deri kaplı tenis ayakkabısı çok nadir bulunurdu. Yeni model geldi mi diye takip edeceğimiz mağazaları filan da olmadığından gemilerden, dışarıdan, oradan buradan temin etmeye çalışırdık.

Şimdiler de ise Stan Smith , Adidas tasarımcılarının elinde Adicolor koncepti ile renklendirilerek daha bir alınası hale getiriliyor.

Benim diyeceğim şudur ki; bu tenis klasiği gelmiş, geçmiş ve gelecekte de en moda olmayı asla bırakmayacak.Hatta en stil sahibi spor ayakkabısı olacak!Gidişat, bu…




Biliyor musunuz?:Guiness de dünyanın en çok satan spor ayakkabısı rekoruyla yer alan Stan Smith bugune kadar 40 milyon çift satmış.Dehşet bir rakkam!



Yorumlar

iconjane dedi ki…
beni Stan Smith'lerim o kadar rahatsız ki 20 dakikadan fazla ayağımda tutamıyorum : ((

tam bir hayal kırıklığı...

Popüler Yayınlar