Dizilerin Kadınları




Bugün Milliyet portalda bir haber vardı, ekranların entrikacı kadınları diye.
Yaprak Dökümü’nün Ferhunde’sinden başlamışlar, Parmaklıklar Ardında ve daha bir çok dizide fettan karakterleri canlandıran Neriman Uğur’a kadar bir çok isimle resimlemişler haberi.


Neden dizilerde bütün entrikacılar, dalavereci tiplemeler hep kadınlardan oluşuyor?
Siz hiç hatırlıyor musunuz Ferhunde gibi insanlara zarar vermesine rağmen hem nefret edilip , hem de sevilen bir erkek kahraman?
Ya da Aşk-ı Memnu'daki Firdevs karakterine ne kadar kızsak da 'taş gibi kadın ,gene süper giyinmiş' demiyor muyuz?


Kısacası Türk dizileri entrikacı adını kadınlarla özdeşleştiriyor.

Acaba Senaristler kadınlara haksızlık mı yapıyor, yoksa kadınları mı çözmüşler?


Bluz Mango,inci kolye Çin üstündeki çiçek yaka iğnesini ben taktım kolyenin ucuna (fikir babası Topshop),çanta Uzakdoğu,yüzük Topshop

Yorumlar

Jojee dedi ki…
giysileri çok beğendim.Cidden hiç o açıdan düşünmemiştim msla ben firdevs'i de ferhunde yi de aslında severim
Stilcatcher dedi ki…
Firdevs'i ben de seviyorum.Zaten çelişki de burada değil mi?Ama belki de biz kadınlar Firdevs'in ,Ferhunde'nin davranışlarının altında yatan temel nedenlerine hoşgörülü bakabilmemizden kaynaklıyordur.:)

Popüler Yayınlar