Hangi Scarlett Daha Güzel

..
Hollywood aşırı zayıf görünümü seviyor.
Bu akıma son kapılan isim Scarlett Johansson.
Esmer hali ise en yeni görüntüsü.

İkisine aynı anda bakınca dedim ki kendi kendime,
Nerde Vicky, Christina ,Barcelona’daki sexy kadın, nerde LA film festivalindeki bu kadın.
Buram buram sexapellik kokan o müthiş hava gitmiş, yerine zayıflıktan çöken yaşlı bir yüz ve minik bir vücut kalmış.

Valla düşünüyorum da zayıflık iyi ,güzel hoş da….
Aşırısı bir şeyleri götürmüyor mu?
Resim popgloss

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Sarah Michelle Gellar a benzemiş bu haliyle :) beğenmedim. bazıları sarışın olmaya mahkumdur.
ZET Fashion dedi ki…
Bu kadını nedense ben hiçbir zaman beğenemedim. Kilosuyla bir ilgisi yok, ben de balık etli kadınların seksapelitesini daha yüksek bulurum yine de Scarlettı bir türlü beğenemedim gitti :)
ben scarlett'i beğenirim ama kesinlikle sarışın hali..çok zayıfff ,zayıflığı sevmeme rağmen olmamış ..
z ben de senle aynıyım, pek beğenmediğim kadınlardan biri. ama bence de sarışın hali daha güzel ve çekici. hep renkli göze koyu saç güzel olur gözleri ortaya çıkar derler ama herkese koyu renk saç yakışmaz. bu kadının havası, hatta imzası sarı saçları bence.
Stilcatcher dedi ki…
Vala kızlar, kesinlikle bu kadın sarışın ve biraz dolgun olmalı.Güzelden öte sexy bi kadın çünkü..:)
papalina dedi ki…
Bence de sarışın hali çok daha güzel. Zayıflık hiç yakışmamış.
Jojee dedi ki…
bu kadına en çok sarışınlık yakışıyor.zayıflık ise hiç ona göre değil
Adsız dedi ki…
Bence Boleyn Kızı filmindeki hali:))) Kızıl...
Adsız dedi ki…
Az önceki yorumum sarışın olacaktı:)))
Butikpartim dedi ki…
Ben de eski hali diyorumm.Sarışın ve hafif balık etli:)
Styleseeking Zurich dedi ki…
Aksine ben Scarletti cok ama cok severim ama bu yeni görüntüsü beni cok üzdü. Zayifligi bende severim ama eski havasi tamamen yok olmus umarim sadece yeni bi rolü icin vermistir bu kadar ve eski formuna ve sac rengine en kisa zamanda geri döner... :(

Nesli

Popüler Yayınlar