SATC Kızları ve 80's...






Bizim kızlar 80'li yıllara dönmüşler.Biraz Madonna,biraz Cyndi Lauper,biraz Cher,biraz Bonie Tyler,biraz da Harwardlı kolejli kız....Senaryoda nasıl cereyan edecek bu görüntüler kestiremedim ama bana sanki flashback yapıp o yıllardaki muhabetlerine gidecekmişiz gibime geliyor..Anlaşılan eğlenceli bir film olacak..En azından giysileri ile....


Hadi bakalım, girls just wanna have fun...




Bu resimleri nette gezinirken bulunca kayıtsız kalamadım.Sevdim üstelik.Resimler:Popsugar,Gossip center

Yorumlar

Nil dedi ki…
ahahha bayıldım bence kostüm partisine falan gidiyolar :))
ZET Fashion dedi ki…
bencede flashback çünkü samanthanın resminde arkasında duran arabalar da eski tarzda... çok iyi düşünmüşler, gerçekten eğlenceli bir film olucak gibi gözüküyor.
aslında ben filmi izleyene kadar resimlerini çok görmek istemiyorum ama dayanamıyorum :)

Popüler Yayınlar