Deri

Bu aralar,deri pantolon takıntım var.Yukarıdaki resimle aynı olmasa da birebir benzeyen (tadilattan sonra)deri pantolonumun paçalarını daralttırdıktan sonra, neredeyse popomdan çıkmıyor.Tabii ki bende filinta gibi durmuyor.Hatta topiş bile gözüktüğümü  söyleyebilirim. Ama biliyorsunuz,böyle şeyleri kafaya takan biri olmadığımdan ,giyip çıkıyorum.(Resim koyma konusundaki  kabiliyetsiziğime de yabancı değilsiniz,o yüzden hepinizin  affına sığınıyorum.)


Deri pantolon, rahatlığını keşfettikten sonra jean gibi kullanılabilen,gece gündüz fark etmeden, en şık ortamlardan, en ciddi ortamlara kadar  kolaylıkla kombinlenebilinen  bir parça.
Soğuk havalarda sıcak da tutuyor üstelik.

Ben biraz looklet te kombinler yaptım.Genelde kendi tarzımı  yansıttığım deri pantolon kombinleri..Uzun gömlekleri,kazakları, ceketleri,dar deri pantolona çok yakıştırıyorum.Baştan aşağıya deri giymeyi sevmiyorum.Yazılı,baskılı,rocker tarzı  t shirtlerin  deri pantolon  ile uyumunu sevsem de kendim pek kullanamıyorum.Kareli gömleklerin,fırfırların,dantellerin,düz desenli kazakların,çizgilerin ve çiçeklerin deriye eşlik etmesini seviyorum.
Bir de siyah deri pantolonu renk alternatifleri ile kullanmayı.....













Yorumlar

DENiZ dedi ki…
Deri pantalon!! Jeanden baymis, soguktan dondugu icin etek ve elbiselere sirt cevirmis bana cook iyi geldi bu kis! Ben 1998'den beri giyiyorum aslinda ;) cok genis olmasa da guzel bir kolleksiyonum var gozum gibi baktigim!
Stilcatcher dedi ki…
blogdaki resimlerde giydiklerinde çok hoş hepsi..:)harbiden iyi bak onlara:)
benim pantolonum 1 tane aslında,
ama deri olarak ceketlerimin sayısı oldukça fazla:)arada içi kürklü olanları da kat,dolabımında en sevdiklerim arasına girerler..:)

Popüler Yayınlar