V Dergisinden +42 Modelli Çekimler

Aralarında Ed Westwick,Kristen Dunst,Chloe Sevigny,Lady Gaga dahil olmak üzere bir çok ünlü isimle styling çalışmaları yapan Nicola Formicehtti,V dergisi ile bir sıfır bedenlere alternatif oluşturan bir çekime imza atmış.

Simdi sizi kafamdan geçen cümleler ve hoş fotoğraflarla baş başa bırakıyorum..



'Sıfır bedenlerin out olma zamanı geldi sankim.'

'Şekilcilikten kurtulma zamanı geldi de, geçiyor…'



'Sıska bedenleri görmekten sıkıldık,daha gerçekçi modeller ile yola devam edelim ,onlar da en az sıfır bedenler kadar güzel ve sexydir.'

'Yakında Prada ,D&G, Gareth Pugh gibi bir çok isim 42 beden üstü modellerle çalışırsa şaşırmayın sakın.'


'Sexylik içten gelir, sıskalıkla alakası var mı?Görünen o ki yok. '

'Herkes zayıf olmak zorunda mı?'



'Şişmansan git öl!

'Bir mantalitenin sonu!'



Resimler:Nicola Formicehtti's Blog

Yorumlar

şekilli ve kiloluyken bile enerjik görünüyorsam, balık etimle her şeyi yakıştırıyorsam, giydiklerim zengin ve seksi duruyorsa, neden 0 beden olmadığım için üzüleyim ki?:) değil mi?

bu anlamlı konuya değindiğin için seni öpesim geldi:P
Stilcatcher dedi ki…
:)))))
Kesinlikle Sedacım.Önemli olan nasıl hissetiğimiz gerçekten.Gerisinin önemi var mı?Tabii ki yok.:)
Nil dedi ki…
önemli olan sağlıklı olmak bence ki bu ne 0 beden olup hiç bir şey yemeden gezenlerde ne de ne bulursa yiyip vücudundaki yağ oranıyla mutlu olmaya çalışanlarda var. Ben de balık etli kadın sevenlerdenim ama bi yere kadar :) Bu editorial dikkat çekme amacıyla yapılmış tabii ki ama ben iskeleti görünen insanlara duyduğum tepkiyi buna da duyuyorum. Her şeyin fazlası zarar
Bana Sıkça Yaz dedi ki…
Bence buradaki insanlar sağlıksız derecede şişman değil. Biz, o kadar çok zayıf forma alıştırılmışız ki, bunların gerçek, normal kadınlar olduğunu unutmuşuz...
DENiZ dedi ki…
Ben de bu konuda Nil'e katiliyorum! Dikkat cekmek amaciyla yapilmis bir cekim amacina da ulasmis gozukuyor!
Sagliga zarar verecek duzeyde olmadigi surece kim kendini nasil guzel, iyi hissediyorsa oyle kalmali dayatmalardan hic hoslanmam!Herkes zayif olacak diye bir kaide yok ayrica metabolizma diye birsey var sonucta yakmadi mi yakmiyor iste! Bazi kadinlar vardir balik etli, bazi kadinlar vardir 0 beden guzel! Benim zevkim kisiden kisiye degisir ;)
Stilcatcher dedi ki…
Nilcim:Tabii ki sağlık çok önemli.Ama kendini nasıl mutlu hissediyorsan bu da aynı ölçüde önemli.Bu çekimler her ne kadar dikkat çekilmesi için yapılsa bile şu ara moda çekimlerinde büyük bedenlere doğru bir eğilim var.Kaldı ki bu çekimdeki modeller bana göre güzel kadınlar aslında.(aralarında Christal Reyn de var, ki aşırı zayıflıktan ölmek üzere idi)Bugün Sibel Arna'da bu habere değinmiş sayfasında.o da dikkat çekilmek amaçlı yapıldığığını söylerken güzel bir şeye de söylüyor,keşke gerçek yaşamdan insanlara moda çekimleri yaptırılsa diye..Benim sorunum ise dayatmalar aslında..Her türlüsü hem de:)))

Kahvegibi:evet, haklısın.Aşırı zayıflığa şartlandırılıyoruz.Diyorum ya benim sorunum dayatmalar aslında diye .)

Denizcim:Evet , maalesef öyle bir gerçek var.metebolizma!bir de yapısal özellikler var.şimdi ben bir yerlerimi de yırtsam asla incecik ,uzun boylu biri olamam.kemiklerim ince,etlerim fazladır doğal olarak hahaha ve 50 kilo iken bile dolgundu vücudum:)))Ne yapayım ,kompleske mi gireyim,atayım mı şimdi kendimi bir yerlerden.:)
Ama Denizcim, ben 36 bedenken ne vardı biliyon mu sürekli hasta ve solgun benizli dolaşırdım.Şimdi 42 bedenim.ve bu halimden de şikayetçi değilim.:)
Benim sorunum dayatmalar aslında.:))

Popüler Yayınlar