Avon ile Vintage


Eski yılın son haftalarına doğru Avondan hoş bir davet aldım.Avon'nun yeni çıkardığı Anew serisinin tanıtımı vardı.Sabah kahvaltısıyla başlayan ürün ve cilt yapıları bilgilendirilmesi sonrasında hoş bir aktiviteye dönüştü.


Avon yetkılılerı,Anew serisinin zamanı geriye götürmesinden ilham alarak biz konukları Büyük Londra Otelinin nostaljik havasında 60 lara,70 lere,50 lere hatta daha da eskilere götürdü.Saçlar,makyajlar,seçilen kostümlerin dönemine göre ayarlandı  ve oldukça eğlenceli bir gün yaşattılar.


Ben işin giysi bölümüne odaklandım doğal olarak ve By Retro’dan  sağlanan vintage giysilerin güzelliğine kendimi kaptırdım.



Dar bir jeanle gayet güzel durabilecek vintage ayakkabılar.



Bu oldukça eski elbiseye bayıldım.


Sevgili Esra 'da beni kırmadı ve giydi bu tarih kokan elbiseyi.


 Taşıdıkları  kıyafetlerin havasına giren mahmure.com ekibi çok hoşlardı.



Bu arada Avon Anew serisi  ile ilgili detayları bir sonraki posta bıraktım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar