Muhafazakarlık İçinde Var


Benim uzun etek hayranlığım pek yoktur.Hatta çoğu zamanda muhafazakar bulurum.Ama içimdeki grunge ruha karşı koyamadığım zamanlarda dönem dönem canım çeker .

Sokaklar da benim gibi dönemseldir. Gün gelir ,başa düşer, hatırlanır.
Paris,Londra gibi moda şehirlerinin stil avcısı kadınları sokaklarda cirit atarlar.
Öyle ki tuhaf görünmeden,güpegündüz giyilebilir şekilde hem de…

 



long skirt 1
Kaban John Lewis,etek Mango,bluz ve bere Miss Selfridge,bot Dries von Notten

long skirt4
Bluz ve bot Topshop,etek Warehouse,kürk ceket vintage,yüzük lori McLean,çanta Proenza Schouler




long skirt2

T-shirt Singer,etek ve ayakkabı  Ann Demeulemeester,deri ceket All Saints,gözlük Miu Miu

Yorumlar

DENiZ dedi ki…
Canim canim dun fotografimiza baktim ne guzel bir hatira! Cok cok operim melegimi ;)
MKBL dedi ki…
Çook yakışmış bence:)
STYLE M dedi ki…
EN SON RESIMDEKI ETEGE BAYILDIM ;))) NASIL GIYILMEZ BU GUZELLIK AMAAAA
burcu d. dedi ki…
bu eteklere bayiliyorum! maalesef bana hic yakismiyor...zorluyorum, ama yine'de olmuyor :)

Popüler Yayınlar