Ben ve Marni for H&M




Bu aralar pek bir tembel blogger oldum .Etkinlikleri kaçırıyorum,tarihleri karıştırıyorum,yol gözümde büyüyor ,üşeniyorum gibi saçma sapan bir ruh hali içindeyim.Kendi işlerime daldım, en sevdiğim uğraşımı ihmal etmeye başladım.Geçecek tabii, silkinip toparlanmam lazım ,sadece...




Neyse efendim,bildiğiniz gibi H&M ,Marni işbirliği yaptı ve ortaya çok güzel bir koleksiyon çıktı.



Marni izlerini taşıyan tasarımlar blogger arkadaşlarım tarafından çoktan post edildi bile.


 


Ben ise bu güzel koleksiyondaki parçaları lookbook halinde  yayınlamayı tercih ettim.



Bana lookbook lar her zaman ilham verir , 'İşte bu benim olmalı' dedirtir.

Galiba gözüm en çok bu sandalette ,çizgili tayta ,şapka da ve çiçek desenli elbisede



Alışveriş için kuyruğa girmekten  hoşlanmayan biri olarak  politikam şu olacak;kalan sağlar benimdir!




8 Mart'da, İstinye H&M ya da Marmara Forum 'da görüşmek üzere..

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar