PFW 2012 ,Junya Watanabe


Bana deselerdi Chanel bir ceket mi yoksa Junya Watanabe'den herhangi bir şey mi diye kuşkukusuz Junya Watanabe derdim.
Biliyorum bir çoğunuz benim yerimde olsa vereceği cevap birinci şık olurdu.Ama ben biraz ters bir kadınım galiba.Garip durumları seviyorum.



Tıpkı 2012 koleksiyonundaki bütün ceketlerin benim olmasını dilemem gibi.



Nasıl istemem ben bu ceketleri ?Klasik kesimlerin alt kısım uzantılarına bittim.


Koleksiyonun genel havası İngiliz aristokratlarının,politkacılarının beyefendi görünümünün Japon tasarımcı tarafından bir yorumu.



 Londra'nın tarihe tanıklık eden, terzilerinin sokağı Saville Row'un krallığını yıkmış bir Junya Watanebe var karşımızda.


Klasik trançkotlar,baklava desenleri, ince çizgili kumaşlar, ağırbaşlı tonlar kısacası İngilizlerin ısmarlama takım elbiseleri Japon tasarımcının süzgecinden geçirilerek giyilebilir bir koleksiyona imza atıyor.



Hele elbiseler...1920 lerin filmlerinde gördüğümüz beş çayı stilinin farklı bir yorumu.




İki farklı doku ve bir o kadar da uyum..


Bu çiçek baskılar bize hiç yabancı değil de mi?


Kumaş ve karpuz kollar eskilerin tadında...


Yorumlar

Popüler Yayınlar