Annie Hall Gibi

Bahar aylari benim icin eziyet.Bir turlu nasil giyinecegimi bilemem cunku.Bi sicak,bi soguk hava once ruh halimi sonra da giysilerimi etkiler..Ben genelde sacmalarim bu havalarda.Iste bu yuzden aklim hep nasil sacmalamadan giyinseme giderken ,bol pantolon,yelek ve leoferlara neden olmasin diye sempati duymaya basladim.Tipki Annie Hall gibi ...


Her ne kadar Woody Allen filmlerinden cok hoslanmasam da Annie Hall kalbimde ayri bir yerde konumlanmistir .Sanirsam bu duruma da Diane Keaton sempatim neden olmakta.



Bir de tabi ki filminde islenen kadin erkek iliskisinin ilgi alanima girmesi.



Bir jazz sarkicisi ve bir komedyen sevgilinin dialogu 
-dedin,
-yok demedim
-hayir dedin
-hayir demedim
-biraz once dedin
-ben oyle demedin ,soyle dedim
-hayir boyle dedin.
-hayir oyle dedim
-yok dedin

en sonunda komedyenimiz kameraya doner ve o boyle dedi, der..





 Gunumuzde annie nasil giyinirdi acaba?



Ben bunlari uygun gordum.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
aa ben bu filmi nasıl izlemem! görseller harika gözüküyo canım hemen not alıyorum filmin adını :)
çok tatlı kombinlerin:))
DENiZ dedi ki…
Yemin ederim bununla ilgili bir postum vardi hazir!! Aman Allahim cok sasirdim gercekten cok sasirdim, Itircim benim ;) Operim bol bol..
DENiZ dedi ki…
Ayy unutmusum ne sapik, ne seksomanyakti ama Woody bu filmde, her firsatta atliyordu kizin uzerine :P
Dışavurum dedi ki…
Günümü Annie Hall'u için seçim güzel olmuş bence .
Bu filme Diane Keaton'ın kıyafetlerini Ralph Louren tasarlamış , ünlü olmadan az önce :)
nar dedi ki…
Çok güzel bir post olmuş bu, bayıldım! Böyle esinlenmeler, ilhamlar acayip hoşuma gidiyor! Kombinler de çok şeker olmuş, harikasın:)
Stilcatcher dedi ki…
pinkpowder :izle gercekten,pisman olmayacan:)eglencelidir.
Seda, nar : tesekkur ederim,kizlar:)

disavurum: dianne Keaton a bayiliyorum.guzel yaslanan daha dogrusu yaslanmayi tiye alan bir kisilik.keske ilerde oyle olabilsem:)

Deniz:telapati kurmusuz desene:)
bu film cekilirken gercek hayatta ta sevgilsiymis ya Diane Keaton,ondan herhalde biraz daha saldiray olmustur,hehheheheh:))))
DB JUNK dedi ki…
Woody Allen'a bayılıyorum. Bu postu görünce onun filmlerini seyretmek istedim:) Haluku bu saatte kandırırsam evdeki filmlerinden atarız:)
Stilcatcher dedi ki…
iyi uyumuyo:)benim evdeki horluyo vala tv karsisinda..:)ben de okani bekliyorum,cmtsi gecesi eglencem:)
Vicky.cristina ,barcelona yi izle:)en az 4 kere izledim,gene izlerim:)

Popüler Yayınlar