Hadi Biraz Oyun Oynayalım…

Bu fikir benden değil!Teklif, Eyes of me yani Nil’den geldi.
Aslında zincir gibi şey.
Kuralları var,
1-Önce bilgisayarınızdaki 4, fotoğraf klasörüne gidilecek

2Sonra 4.resim seçilecek
3-Daha sonra şeçilen resimin hikayesi anlatılacak


Ve

4-Blogunuzdan 4 kişiyi şeçip, aynısını ondan isteyeceksiniz

Oyun bu.
Başlayalım;

Allah dedim önce .Hatta şu rastgele seçilecek olan resim olayını önce anlamadım, sonra anlayınca da ya şaçma sapan bi şey çıkarsa diye de ödüm patlamadı değil,hani!Yani cümlealeme rezil olmayalım da!
Neyse ki ara sıra resimleri temizlemek işe yarıyor.Bütün yüklü olanları diske aldığımdan korktuğum başıma gelmedi ve çıka çıka bu çıktı!!
Arkamda gördüğünüz ev bir Çin evi.Önünde şabalak şabalak bir takım pozlar veren de ben.Komiklik yapmaya mı çalışmışım yoksa yediğim sarımsakların kokusu çıkmasın diye mi kapatmışım belli değil!Kasım ayı olmasına rağmen Hong Kong da sıcaklık 30 ve ben şehrin sahil bölgesinde millet denize girerken ahanda bu kıyafetlerle geziyorum! Kroluk değil de nedir!
Yalnız ,bu arada çantaya da dikkat çekmek isterim arkadaki kapıyla pek uyumlu.Bu çantamı şimdi annem kullanıyor,kardeşimle beraber.Dört gözle sıkılmamı bekliyorlardı ve sonunda da emellerine ulaştılar.

Benden bu kadar!

Şimdi sıra sizde kızlar;

Özellikle de Cadı'da.Belki bu bahane ile yüzünü görürüz.:) (Adım gibi eminim ayakkabı resmi koyacak,YSL :):) )

Moda Cadısı,http://modacadisi.blogspot.com/

Z fashion http://zetfashion.blogspot.com/

Jojik http://jojikmoda.blogspot.com/

Missredsdiary http://missredsdiary.blogspot.com/

Yorumlar

Nil dedi ki…
Hehhe pek güzel bir fotoğrafmış canım sen de çok güzel çıkmışsın hem :) ben de tag lenince aynen senin gibi korktum başta ama seninki bana çıkandan çok çok daha iyi bir fotoğraf :)
Stilcatcher dedi ki…
:))Çok sağol, ama senin de fotolar genelde süper vala:)Ya bu harbi tesadüf oldu, bundan bi önceki de bizim barney'nin idi.(Bizim köpek)Gerçi o da fena poz vermez,:)Bi de şu tag etmeleri öğrenebilsem, sağolsun hiç de aytınlatıcı değil yadım sayfaları!:)

Popüler Yayınlar