Küçük, Siyah Elbise…

Her dolabın lokomotif parçası.
Kurtarıcı
Olmazsa olmazı.
Hatta klasikliğin daniskası!

Siyah elbise konusunda herkes bunda hem fikir.
Bu klasik tarzın dışına çıkmak , siyah elbise de bile fark yaratmak için de detaylar önemli.

Tıpkı Party Noir’in tasarımları gibi. Düz siyah elbilseri klasikliğin ötesinden çıkararıp, kesimleri ile dikkat çektiriyor.


Elbiseleri çok sevdim..Klasik görüntümün altında modern bir yüzüm var dedirtiyor.


http://www.parynoire.com/ adresindeki e-butik de satışları var.Yalnız biraz tuzlu.Elimiz kredi kartlarına gitmekde zorlanabilir tabii şu ekonomik koşullarda.Ama hep derim benzer modellere bir yerlerde rastlanabilir diye.

Acaba stil tanrısı sosyetiklerimizin yaptığı gibi model araklayıp diktirsek mi?

Dipnot:Markanın Rumen asıllı tasarımcısı Alina Cosma ,Valentino,John Galliano,Armani ve Dolce&Gabbanna gibi isimlerle çalışmış ve ünlü müşterileri var,Anne Hathaway,Cate Blanchett,Jessica Alba gibi...

Yorumlar

moda tasarım stil dedi ki…
siyah elbise kurtarıcıdır diyorlar ama ben hala edinemedim ya..çok sinir oluyorum :D
Stilcatcher dedi ki…
Ben de bu postu yazdıktan sonra dolaba baktım 1 tane çıktı o da viskon penye spor bir elbise:))Hani şık bi yerere gitsek olmayacak yani:)))
moda tasarım stil dedi ki…
bende de penye bişi var o yüzden söyleme gereği duymuyorum.anca plaja giderken giyilir :)
bence siyah elbisenin en güzeli düz kesim keten tarzı sert bi kumaştan olur..şu arada victoria beckham ın giydikleri gibi..
Stilcatcher dedi ki…
Evet haklısın..Ama ben bu post daki farklı kesimleri de çok sevdim.Özellikle de ilk baştaki modeli.Galiba farklı kesimleri seviyom ben:))

Popüler Yayınlar