Tanışma Yemeği
Canım ciğerim Sibel'imin nişanlısıyla tanışacağız.Bini mum sevgili ve her sevgiliyle benim kocanın tanışıp sonra ayrılma durumdan dolayı bu sefer iş ciddileşinceye kadar tanıştırmamaya karar vermiştik.Nitekim o gün geldi.Bu hafta sonu çıkılacak akşam yemeğine ise şimdiden kıyafetimi planladım.

Siyah Ceket Zara (eski en az 3 senelik),resimde belli olmuyor ama koyu lacivert jean Vero Moda (kalıbı çok güzel beni zayıf gösterdiği için ayrı bir yeri vardır),fırfırlı bluz da Vero Moda ama o da eski sezonlardan,leopar ayakkabı ise Baku'de yaşadığım dönemden alınma,bir Yunan markasına ait, kemer de aynı yer ve zamandan...

Yorumlar

Nil dedi ki…
Umarım her şey güzel geçer... Kıyafet de pek bir hoş özellikle fırfırlı bluz çok şekermiş.
Stilcatcher dedi ki…
Ya bakalım.Kocanın damadı beğenmesi ve sevmesi çok önemli, yoksa eziyet oluyor:)))
Sağol Nilcim.Bu arada benim kardeşimin adı da Nil.:)
serrose dedi ki…
Leopar desenini pek sevmem ama ayakkabi cok sevimli geldi banaa
Stilcatcher dedi ki…
Vala ben de eskiden sevmezdim.Baku de yaşadığımız dönemde gözüm alıştıydı:))Şimdi özellikle aksesuarlar ve imitasyon kürk ceket olarak hoşuma gidiyor.
Teşekkürler Serrose..

Popüler Yayınlar