Gwyneth Paltrow 'un Dolabı



Couture Couture rufle dress


Joseph silk dress Lanvin vintage coat



Valentino hobe fringe bag

Roger Vivier paltform hells shoesBurberry sandal shoes




Gwyneth Paltrow bu gördüklerinizi ve daha başka kıyafetlerini ,ayakkabılarını, aksesuarlarını, çantalarını ebay de satıyor.Hem de Robin Hood yardımlaşma oluşumuna.Bu ürünlerden elde edilicek gelir ise New York da yaşayan muhtaç ailelere gidecek.



Bunu görünce aklıma geçenlerde gerçekleşenTürk Kardeoloji Derneği'nin 'kırmızı giy sağlığını koru kampanyası 'geldi.Ajda Pekkan'dan , Hande Yener'e kadar bir çok ünlü isim kırmızı eşyalarından bir bölümünü gittigidiyor da satışa çıkardı. sağlık çalışmalarında kullanılması amacıyla..

Güzel şeyler, bunlar....







Kaynak:Elle


Link tıklanınca ebay da satışa konan Gwyenth ürünlerine ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Link yok, su Burberry'lerde gözüm vardı :))
Stilcatcher dedi ki…
Vallahi vardı , koymuştum ama bi şekilde gitmiş.Neyse tekrar denedim ,sağlamasını da yaptım, ben de açıldı.:))
Ben de Roger Vivier'inkileri pek beğendim.:)
evet de ebay tr'ye gönderim yapıyor mu ki, bilmeyen bi cahil ben mi kaldımmm:( ühühühü:(
Stilcatcher dedi ki…
Vala ben gönderiyo diyo biliyom, ama daha detaylı bilgi cadı'da.Ona bi danış istersen.

Popüler Yayınlar