Öğlenden Sonra Çay Keyfi

Bilenbilir ben çaycıyımdır.Sabah içmezsem günüm iyi geçmez.Akşamüstü ,yemekten sonra mutlaka çayımı demlerim.Yanında bir şey yemesem de olur, çayımı yudumlayayım yeter.Özellikle çalışırken,çay ararım vala.
Evde bir yığın porselen , cam, seramik çay bardağım, fincamlarım olmasına rağmen gözüm hala fincanlara kayar.
Dün fazla işim yoktu.Dolayısıyla öğleden sonra arkadaşım arayıp , gel sana çay yapayım dediğinde kendime izin verdim.Ama bu sefer onun kanına girerek ,havanın da güzel olamasını fırsat bilerek, dışarıya takılalım diye ayartp, soluğu caddedeki Midpoint'de aldık.
Aldık da; bir daha oraya takılmamaya karar verdik.Mekan sırf kadın kaynıyordu.Gruplar halinde genci, yaşlısı bir yığın kadın.Sanki, hepsi altın günü yapmaya gelmiş.Hadi onları geçtim,o süzüşler, o birbirine hava atmalar,ya hepsi mi bir arada bulunur bea kardeşim.
Sonra ne kadar çok kadın nüfusu vardı böle işisiz güçsüz, sadece lak lak yapıp , Seda Sayan konuşan.Ülkede o kadar önemli olaylar olurken.....Neyse !!!(bu konular bu blogun yeri değil , geçtim)

Bu yüzden dedik ;bura artık bize uymaz!

Bu aralar fazla işlere takıldığımdan keyfim de çok yok.Böyle durumlarda giyim kuşam yaratıcılığım negatif etkileniyor.Ne giysem diye dolabı karıştırırken 2 senedir giymediğim bu JLO geniş paçalı jeanimi buldum(resimde belli olmuyor çok).Zar zor içine sığabildikten sonra Mango beyaz gömlek ve süeter ikilisi ile tamamladım.

Kahverengi süeter niyetine giydiğim şey aslında Mango'dan yıllar önce alınma merserize bir bluz.Bluz olarak çok kullanamamıştım.Böyle hoşuma gitti.Bu arada renkli boncuk kolyem gene eskilerden,yanılmıyorsam Koton 'dan alınma.

Kahverengi ve taba tonları benim ayakkabı ,çanta olayında modeli gösterdiği için favori rengimdir.Tonları yakaladığım sürece siyahtan kırmızıya bir çok renkle ,çok rahat kullanabilirim.Kış biterken çok sevdiğim Vic Matie çizmemi bu sene hiç giymediğimi fark edince düşünmeden ayağıma geçiriverdim.Kocaman oversize çantamı da genelde seyahatlerde kullanırım ama dün yanıma alasım geldi.

Bu arada resimde gördüğünüz mor yaratık ünlü bir yıldızdır.Kendisi TRT'nin çoçuk programlarında sayısız kere dekor olarak konuk olmuş, sonrasında inzivaya çekilmek üzere bana yani eve gelmiştir.















Yorumlar

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki…
Koley, süveter ve çanta çok şık. Midpoint'in kadınlar günü olma mevzusuna gelince, Kanyon'daki hiç öyle değil, Cadde'dekini bilmiyorum :) Mor yaratığı da zaten gözüm bir yerden ısırmıştı :P
Stilcatcher dedi ki…
Teşekkür ederim,çantayı ben de severek ,ağır olmasına rağmen(derisinden dolayı) kullanıyorum:)
Ya sorma morcuğu stüdyodan kaçıracam diye ne numaralar yaptım:))

Popüler Yayınlar