Son Zamanlarda En Favori Online Alışveriş Sitem

Polyvere'de keşfettiğim bu sitenin adı Topmax Fashion ,Guandong ,Çin merkezli bu site,kendi deyimlerine göre hazır giyim sektöründe önde gelen Chloe, Philip Lim,Maxmara,Marc Jacobs,Gucci,BCB, Marni,Anna Sui ,Burberry gibi birçok markanın outleti.Toptan alıma da açık ve msn dahil her türlü irtibat şekilleri sitede mevcut.
Fiyatlar ise 100$ 'ı geçmiyor, hatta Vip üye olursan daha da ucuz alma imkanı sağlanıyor.Elbiseden, ayakkabıya, takılardan, çantaya kadar her şey var.Ve hepsi de çok güzeller, özellikle de elbiseler.O kadar farklı, cıvıl cıvıllar ki insanın hemen sipariş veresi geliyor.

Yorumlar

PINK PRINCESS dedi ki…
Türkiyeye gönderim yapıyor mu?
Stilcatcher dedi ki…
Bildiğim kadarıyla,evet.Ama şöle bi şey var,önce üye olmak gerekiyor,yazılı sözleşmelerini okuyup,onaylayıp, istenilen bilgilerin verilmesi gerek.(kredi kartı nosu dahil)Western union la da ödeme yapılabiliyor.Gümrüğe takılıyor mu, onu bilemiyorum.Tek tek alındığı takdirde takınılmayabilir, denemek lazım.
Nil dedi ki…
Harika!! :)
Unknown dedi ki…
Postunu görünce çok sevindim ve siteyi biraz inceledim, pek çok markanın Çin'de üretildiğini biliyoruz ancak kıyafetleri geçtim ama çantaların falan 100-200 usd ye satılması beni biraz şüphelendirdi.
Stilcatcher dedi ki…
Sana samimi bir şey söyleyeyim mi,ben zaten çakma olduğunu düşünüyorum da posta yazmayayım,sadece siteyi tanıtayım dediydim:)Ama şöyle bir şey de var,ayakkabı için söylüyorum,bir çok marka özellikle de Amerikan tasarımcı markaları,gerçekten Çin'deki atölyelerde üretiliyor, fason olarak.Hatta bir,iki tanesini bizzat gördüm, gezdiydim. Ayakkabılar gerçek olabilir de çantayı bilemeyecek gibiyim:))

Popüler Yayınlar