Sonia Rykiel Resort 2010

Style.com da bu resort koleksiyonu görür görmez paylaşmaya karar vermiştim ama araya Alexsander Mc Queen'nin acı haberi girdi ve benim de bi kaç gün elim post yapmaya gitmedi açıkcası.
Neyse,kısmet bugüne imiş..
İşte sevdiğim bu koleksiyondan seçtiklerim;

İlk bakışta mürebbiye Deniz Hn.gelmiş gibi görünsede arada bir fark var,o da yırtmacı.Dniz Hn.hiç bir zaman bu kadar sexy olamıyor.Sabo,çarık karışımı ayakkabı ise favorim.

Eskimo olmaya hiç bu kadar özenmemiştim.

Bir yerde bermudanın klasik görümü,diğer yanda siyah ceketin modern kesimi.Ama bence bütünde en güzel şey kırmızı gladyatör bozması ayakkabı ,çizme karışımı.

Size de eskiye özlem gibi geldi mi?Özellikle de 60 lara.

Göğüste kocaman fiyonk  ve benim gözde ayakkabı sandelet karışımım..

Bu salaşlık benim gibi bohem ruhlar için ideal!

Yorumlar

Stil Direktoru dedi ki…
Haklısın Itır'cım ama bohem ruh değilsin bence neşe dolusun da ayrıca :)
uffffffffff ya hepsi hepsi süperrrrrrrrrr....özellikle kırmızı detaylar ve gladyatörümsü çizmeler :(( ben de isterimmmmmmmmmm:(
nar dedi ki…
Ben o yırtmaçlı eteği istiyoruuum, süper!

fashionnar@blogspot.com
Stilcatcher dedi ki…
Stil direktörü:Canım benim,teşekkür ederim,güzel düşüncelerin için.:)

Kocasını seven kadın:çok güzeller de mi?:)

Nar: Verdim gitti..:)))
Sıla Yılmaz dedi ki…
Göğsünden fiyonklu olanı sevdim! :)
Stilcatcher dedi ki…
Siu: evet,tam senlik bir elbise .:)
Adsız dedi ki…
hepsinden istiyorummmm

Popüler Yayınlar