Asi Gençlik




1950'ler....
Dövme eşittir asilik,koşulsuz sigara,araba yarışları,hız,sorunlu ergenlik,özgürce yaşanmak istenen sex, dans,twist,jazz,ilgisiz aileler ,beyaz atlet,çocuksu bakışlar ,kıvrımlı vücutlar....
Aklıma ilk gelen 50 lilerin klişeleri.(artırmak mümkün tabii)



Fotoğrafçı Bruce Davidson'nın 1959 yılındaki  Brooklyn Gang Projesi'nden.


Baktıkça bakasım geliyor fotoğraflara



Sorunlu Amerikan gençliği



Bir tabu yıkılıyor;Sex




Sigara düşman değil,dost


Dans ,dans,dans.....


Müthiş değil mi?



1950 ler tekrar moda olurken hatırlayalım dedim....





Kaynak:Retnaurout

Yorumlar

bence de hatırlatman çok iyi oldu
çünkü 50'lerin trenleri artık gerçekten günümüze girmiş durumda
bu arada ben de kardeşimle bi moda bloğu kurdum eğer bakmak istersen


http://aycatugce-tuna.blogspot.com/
Stilcatcher dedi ki…
Hatırlatmalar burda bitmedi.daha gelcek:)
bu arada hoşgeldiniz..blog dünyasının da bir ikizleri var artık:)
teşekkür ederizz
sizin desteğiniz gerçekten çok önemli bizim için:))
burcu d. dedi ki…
itircim, post harika olmus...bu resimleri bende post edecektim, ama bir türlü zaman bulamadim. hala desctopumda bekliyorlar.

ama dedigim gibi, post harika...benim postuma gerek kalmadi :)

take care!
Stilcatcher dedi ki…
beğendiğine sevindim Burcucum..teşekkür ederim :)

Popüler Yayınlar