John Richmond





Harvey Nichols'a yeni gelen bir parfüm.İçi de dikkat çekici,dışı da...
Ben parfüm şişelerine meraklıyım.Sevdikllerimi de saklarım zaten.Dolabımın içinde ,giysilerimin arasında durur.Kilitli,zincirli john Richmond şise de kesinlikle saklanabilecek cinsten.
Parfüm dersen güzel bir yaz kokusu.İçinde pembe greyfurt var, sandal ağacı var, manolya var, amber var, paçuli  var.....Klasikten uzak,değişikliği ve yaratıcılığı seven  kadınlara göre....

Günahını merka edenlere de hemen ufak bir bilgi,
100 ml 242 TL
50 ml 194 TL

Yorumlar

Stil Direktoru dedi ki…
Yavrum tema ne güzel olmuş kokular bahane sen şahane :)
Stilcatcher dedi ki…
Beğendiğine sevindim temayı.Sade olsun dedim:)
mersi şekoş.:)
Stilcatcher dedi ki…
beğendiğine sevindim:)
zevkli hatun!
parfüm şişelerimi ben de çekmecelerime koyucam, süper fikir!
Stilcatcher dedi ki…
yap ,yap..koku da veriyor giysilere hem:)

Popüler Yayınlar