Spor Zamanı
Hem de Swissotel 'de
Bu aralar sporla pek bir bir haşır neşirim.Son zamanlarda aldığım kiloları vermeye uğraşıyorum.İşim de öyle kolay da değil.Yavaş olan metebolizmayı harekete geçirmek için koş babam koşuyorum..
Laf aramızda benim  kilolarımdan şikayetim yoktu  aslında ama kalbim için aynı şey söz konusu olamadı.İki adım merdiven çıkarken bile nefes nefese kalınca gidişata bir dur demek gerekti.
Gıdayı  kesince mutsuz olan ben, bari sporla bir denge yakalayayım diyerek attım kendimi koşu parkurlarına.....


Bu arada koşu parkuru demişken Çarşamba günü ilk egzersizleri yapılarak açılan  bir parkurdan söz etmek istiyorum.Swissotel bünyesinde hizemete giren İsviçre patentli Vita Parkur,  bubi tuzakları ile dolu,düz yolda rahat rahat koşmak varken ne işim var burada dedirtecek cinsten zor bir koşu alanı. Ama allahtan  Sultan Park'ta.Doğanın çekiciliği, zorluğu bir nebze olsun hafifletiyor.


40 dakika süren program, özel bir eğitmen eşliğinde gerçekleşiyor.Zaten yanımda biri olmazsa emin olun ben bu parkurların yanından teğet geçerim ,hahhahah..


Komando eğitimi gibi  mübarek.
Eğitmenlerin dediğine göre egzersizlerin sonunda harcanan kalori 400-550 civarında imiş.Düzenli yapılınca da güçlü ve dayanaklı  bir yapıya  sahip olunuyormuş. Survevior'a mı katılsam acaba?


Bu arada terlerken bile modayı elden bırakmamak lazım.Ben genelde spor yaparken nerde eski püskü penyeler,eşofmanlar varsa onları giyerim ama siz siz olun benim gibi Pasaklı Sally durumuma düşmeyin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar