Tatil Bavulum




Zaman tatil zamanı geliyor.Yavaş yavaş nereye gitsek planları da yapılıyor.Mayolara ,bikinilere bakılıyor.


Sizi bilmem ama benim tatil bavulum her zaman sıkıntılı olur.İçine doldururum öteberi.Çoğu da bi kere bile giyilmeden geri gelir.Zaten son senelerde bizim tatiller sadece denizde geçtiği için mayo,terlik ve ince bi kaç elbise dışında mecburiyetten hamallık yapamıyorum.(hani fırsatım olsa yapacam)



Evet bu yaz nereye gitsem diye düşünüp kararsız kalan bir çok arkadaşımız da vardır muhakak..

İşte o kararsız kazımlar için geçenlerde tesadüfen keşfettiğim bir oteli öneriyim.

Eğer sizde benim gibi tatilde deniz önemli, muhakkak koyu ve denizi güzel olmalı diyenlerdenseniz Bodrum Kuum Hotel’e bir göz atın derim.Kuum Hotel Türkbükü’nün en güzel koylarından birine konuşlandırılmış.Şu fotoğrafa bakarken bile insanın içinden denize atlamak geliyor.


Belki hepiniz Bodrumun pabucu dama atıldı varsa yoksa Çeşme diyorsunuz ama üzülerek söyleyeyim Çeşme'de böyle güzel denizi bulamazsınız.Alaçatı hariç.Ama Alaçatının soğuk denizini de göz önünde bulundurun.Malum herkes buz gibi sudan hoşlanmaz.(Ben Alaçatıyı bi tek o buz gibi denizi için severim)



Kuum Hotel’in özel mimarisine bu sene bi de yenilenmiş halini de eklenince,güzel bir tatil mekanı ortaya çıkmış değil mi?Sakin,tam dinlemelik bir görünüm.


Tabii ki eğlenceyi de unutmamışlar,iskelede sunulan brunch,canlı müzik,barbekü partileri gibi aktiviteler de mevcut.Fitness ve spa'yı da ekleyelim.

Peki tatil bavulunun içinde neler mi olmalı?

Ben biraz doldurdum gene.Malesef huylu huyundan vazgeçemiyor.....

Yorumlar

*STYLEBOOM* dedi ki…
haha ben de gecenlerde bi bavul cekimi yptim bozcaaday agiderkenki halimi tatşil vakti gelsin post yapayim diye bekliyodum, sonuc: bavulun ustunde boom:))
Stilcatcher dedi ki…
hahah:))bekliyorum dört gözle o postu ,ona göre:))
burcu d. dedi ki…
hi sweetie!

ya cok kiskandim...ben bu sene türkiye'ye tatile gelemiyecegim galiba. her sene mutlaka bodrum ve cesmeye gidiyorum...enerjisi bir sene boyunca yetiyor. cok haklisin, bende bavulu dolduruyorum ve giyinmeden geriye getiriyorum. :)

kuum hotel'e gitmeyi bende bir ara düsünmüstüm, resimleri gercekten harika. ama sonra vazgectim. benim favorim kücük hoteller...her gün baska bir yerde denize girmeyi, baska bir yerde kahvalti yapip, yemek yemegi seviyorum...günde 10 defa üst bas degistiren kokoslarla dolu hotellere bütün gün baglanmak istemiyorum. :)

antik zeytin hotel'i taniyor musun? bence buda cok hos görünüyor:
http://www.antikzeytin.com/

take care!
Stilcatcher dedi ki…
keşke gelebilseydin Burcucum.Ege kıyıları gibisi var mı ?bence yok vala...

Biliyor musun,ben bazen kokoş tatilleri özlüyorum.Bazı kıyafetler sadece öyle ortamlarda giyilebiliyor.Giyinip,süslenip akşam yemeğine inilen ortamlarda şehirde giyilemeyecek elbislerle dolanmayı mesela.Son bi kaç senedir biz eşimle sırf denizle başbaşa tatiller yapıyoruz.Orada da yanına aldıkların da belli zaten:)Belki bu yüzden olabilir bu özlem.:)

Ölüdeniz tarafına taparım.Butik olmayan,ama son derece sevimli küçük oteller vardır orda.İstediğin yerde denize girersin,istediğin zaman yemek yersin,farklı publara gidersin filan..tatil rahatlıktır bana göre.zaten sırf denizinbdibinde yatayım,kitabımı okuyayım sık sık da yüzeyim.yeter bana:)

Bu arada antik zeytin oteli duydum.bi arkadaşım kaldı ,key
fli imiş öle dediydi.ama ben gitmedim.:)

Popüler Yayınlar