Bayram Alisverisi



Bayramlar cocuklar icindir derdi annem.Ve her bayram mutlaka bir seyler alirdi.hic unutmam kirmizi bir rugan ayakkabi almisti bir keresinde,ben hemen giymek isteyince yuksek sesle bir 'HAYIR' cikmisti agzindan...Neymis, bayramda kendi diktigi kirmizi kadife elbisemle giyicekmisim, baklavali coraplarimla....Bir de ilave etmisti 'temiz bir seylerin olsun diye'...
O yillardan kalma bir aliskanligim var benim.Hala bayramlik alirim.Giymesem de sirf yeni bir seyler alma adina ya da kendimi simartmak icin..


Toplum olarak alisverisi seviyoruz.Ve artik yeni bir seyler almak icin bayrami da beklememiz gerekmiyor.Bayram alisverisi sadece alisveris yapmak icin bir bahane olmus durumda.




Eee madem bayram cocuklarin diyoruz, madem alisveris de bahanemiz diyoruz o zaman yolumuz Palladium'a dusse, bayram nedeniyle yapilan indirimlerden yararlansak, cocuklarimizi sevindirmek icin neden yaratsak, hos olmaz mi?
Hem okullarin acilmasi da yakinken var olan indirimlerden hatta okul oncesi alisverislerden de yararlanip bir tasla iki kus vursak..


Sizi bilmem ben her bayram oldugu gibi gene kendimi simartacak,belki Zara da gordugum bir ayakkabiyi, belki de Forever New de begendigim bir kolyeyi, belki de Vero Moda daki bir bluzu alacagim.Adi bayramlik ne de olsa .Iznim var.



Cizim resim teknomag,kirmizi ayakkabi kurt geiger,en alttaki top ise Vero Moda

Yorumlar

DENiZ dedi ki…
Ne guzel! Ben de alayim bari bu sene bir bayramlik ;) ne zamandir alisveris yapmiyordum bir bahane olsun bana :p Simdiden iyi bayramlar Itircim, gule gule kirlet cicilerini..

Popüler Yayınlar