Kuzuların Sessizliği




Soğuğa karşı en iyi direnmenin yolu...
Tabii içinizde canlı canlı kestiler güzelim kuzuları ,ben giymem diyenler de olacak.Ama şu da var, o kuzuları  döner,köfte,biftek,binimum et çeşidi olarak, mideye löp löp indiriyoruz,zaten.
Hem  herkes ille de gerçeğini giymek zorunda değil .İmitasyonları da piyasada ve daha alınabilecek bir fiyatta. Kürk konusunda  yakında bir post hazırlayacağım.Bilgilendirici bir post olacak.Çünkü her kürkü, av hayvanları gibi katledilerek elde edildiğini sanıyoruz.Yanda görülen ciciler, eti için beslenen hayvanlardan yapılma.Ve onlar, canlı canlı katledilmiyorlar.Devamı bir diğer postta.
.........................

İlk baştaki Miu Miu ceketin bir benzeri , inekten yapılmışı bende var.Yanılmıyorsam 5 senelik.Rus bölgesinin aşırı soğuklarında beni o korumuştu,bir zamanlar.Türkiye'deki kürkçüler senelerce en büyük ihracaatlarını Rus pazarına yaptılar.Rus kadınlarının kokoş oldukları için değildi nedeni,eksi 20 lerde dolanan soğuklarda en fazla içi kürklü ceketlerin koruduğu içindi.

Yorumlar

Stil Direktoru dedi ki…
Benim alerjim var valla Itır'cım sahte de olsa sevmiyorum giyemiyorum
DENiZ dedi ki…
Itir bana lazim boyle bir sey burasi da cok soguk! Markalari ne bunlarin?
Operim yanaklarindan ;)
Stilcatcher dedi ki…
Stil direktörü :Anlıyorum ve saygı duyuyorum şekerim.

Deniz:Settekiler miu Miu,Rick Owens,Burruberry,Liberty olcak şekerim.

Popüler Yayınlar