Mekanist de Günün fırsatı Zeynep Tayali



Hiç stil danışmanına ihtiyaç hissetiniz mi?Ya da ne yaparlar bunlar diye içinizden geçirdiniz mi?
Ne yalan söyleyeyim ben ara ara düşünmüyor değilim.Zaten kendimce iyi giyiniyorum neden gidip konuşayım birine gibi negatif düşünceler  aklımdan geçmiyor değil yani?
Ama...
Evet bir de koca bir ama var!
Çünkü baskı altında,o çok bilmişliğim bir işe yaramıyor.O zaman iyi giyineceğim diye şaçmalayabilme gibi bir durum yaşayabiliyorum.Özellikle de özenli bözenli giyinip gitmem gereken davetlerde,etkinliklerde.Çünkü genelde ruhumun etkisiyle giyinen ve içinde rahat olacağım giysiler seçen ben, nedense iş özel davetlere gelince kendi stilimi yansıtmayan,kısacası kendim gibi olmadığım giysiler içinde bulunuyorum.İşte bu yüzden de  bir arkadaşın yardımına ihtiyacım oluyor.Bu arkadaş bir stil danışmanı ise sonuç çok daha iyi zaten.
Benim dururmum böyle peki ya sizin ki?
Kendinizden sıkılıyor, bir değişikliğe ihtiyaç duyuyor musunuz?
Ya da şöle giyinsem bana yakışır mı yakışmaz mı gibi tereddütleriniz mi var?
İşte o zaman da bir arkadaşa ihtiyacınız var .
Onun için ne yapıyoruz,
hip şehir portallarından  mekanist.net de günün fırsatı Gerçeksen ,Zeynep Tayali ile buluşup,sohbet edip,arkadaş olarak onun önerilerini dinliyoruz.

Stil danışmanı lüks bir şey değil,aksine ihtiyacımıza cevap veren bir arkadaş.
Ve günün fırsatı ile de avantajlı bir arkadaş.

Yorumlar

bir zeynep tayalı-mania olarak bayıldım bu olaya!

Popüler Yayınlar