Blogger’a Özel..

Facebook da HM’den Moda Blogger Yarışması.



Hepimizin belli oranda takipçisi var.Hatta blog yazarları da sıkı birer blog takipçisi.Şimdi bu sıkı takipçilere ciddi işler düşüyor.Çünkü onların bir tıkları,paylaşımları içimizden birini Lanvin for H&M e götürecek.



Yarışmaya katılmak isteyen blog yazarları önce www.facebook.com/hm sayfasını ziyaret edip,yarışma bölümünü tıklayacak.Sonra yarışma eklentisini bloğa yerleştirip,’Bloğum için oy diyecek’ ve yarışmaya katılmış olacak.
İş en çok oyu almakta ..
Sonrasında ise en fazla oyu alıp Lanvin for H&M Fashion Show’un çok özel ön gösterimini izlemek kalıyor.


Bu arada bu özel ön gösterim gerçekten özel olacak, ne H&M’in resmi sitesinde ne de Youtube da,ne de başka bir yerde…


.................................

Bu arada yarışma başlamış durumda ve 7 Ekim ‘de bitecek.8 Ekimde ise sonuç açıklanacak.

Katılmayı düşünen tüm blog arkadaşlarıma başarılar diliyorum.

Yorumlar

ben sabah gördüm twitter'da, hemen katıldım:)
Unknown dedi ki…
Sen katılmıyor musun? ben bu haberi ilk senden duyduğum için sana vermeyi düşünmüştüm.
sen katılmıyor musun ıtırım çıtırımm?!

Popüler Yayınlar