3 Mart 2009 Salı

Geç Gelen 10 Şık.

Sevgili Missred's Diary beni mimlemiş ama ben daha yeni gördüm.Ondan biraz gecikti artıkın.İşte kısa kısa ben;


1-Vala olduğum gibi biriyim.Burada ne yazıyorsam , ne yaşıyorsam ,ne düşünüyorsam oyum.

2-Ruh halime göre giyinirim.Hatta şöyle demek daha doğru, işe önce ayakkabılardan başlarım.O gün hangi ayakkabımı giymek istiyorsam giysilerimi de ona göre uydururum.Ama tabii ki ruh halime göre olur herşey.

3-Tipik bir Koç burcuyum galiba.Yani tanıyanlar öle söyler.Aceleci, sabırsız, patavatsız.En sinir olduğum huyum da galiba bu sonuncusu.Çünkü bazan en son söylenecek şeyi ilk başta söyleyiverince , beklenmedik bir şekilde sevdiklerimi dahi kırabilmek gibi pis bir huy bu!Ama seneler içinde bu pis huyumu törpülemeyi öğrendim, öğreniyorum, çabalıyorum falan filan..
Yükselenim de Aslanmış bu arada.Kokoşluğum buradan olsa gerek.

4- Sporcu bir babanın kızı olarak beni binimum sporla tanıştırsa da ben tembelliği yeğledim hep.En son fitness yapıyordum ama son 1 senedir spor yerine çalışma sandalyemle bütünleşmiş durumdayım.Eee haliyle şu ara kilo sorunum var biraz.Ama eskisi gibi asla 38 beden de olmak istemiyorum.Şu ara 44 bedenim ve ciddi şekilde hedefimde 40 olsa da 42 ye de razı olma durumum var.Netice de rejim psikolojinden de nefret ediyorum.

5 -İşletme eğitimi aldım, ama hep reklamcı olmak istedim.Oldum da.Uzun yıllar ulusal gazetelerin reklam departmanlarında görev aldım.Sonra bi şekilde bazı fedakarlıklar yapmam gerekti ve çok sevdiğim işimi bıraktım, taşındım filan.Sonra , hayatta başka işler de yapabileceğimi keşfettim,ayakkabı sevdamı iş olarak faaliyete geçirdim.Ama medya virüsü damarlarımdan çıkmadığı için şu anda bağlı olduğum gazeteye yazılar hazırlıyorum.Kafanız karıştı değil mi ?

6- Evliyim.Yandaki rakkam kadar.Evlilik yapı olarak kişiliğime aykırı olsa da ,gene aynı sayı kadar da eşimi evlenmeyeceğim işte diye oyalasam da , sonuçta evlenmiş olmaktan şikayetçi değilim.

7-Yakın arkadaşlarım ve eşim her türlü komik şeylerin beni bulduğunu söyler.Tatlı Kaçıkların en popüler olduğu dönemde Yalçın Menteş bir gün bana seni diziye çıkarayım sadece görün o bile yeter demişti.Düşünün artık!

8-Komplesli , sorunlu insanları mümkünse almayayım.Aynı zamanda şekilciliği , şımarıklığı ve ukalalığı da!Saygısızlığa ve haksılığa da gelemem.Bir de sürü psikolojisinden çok rahatsız olurum.

9-Seyahati severim. Yabancı şehirlerin bilmedik sokaklarında yürümek keyiftir benim için.


10-Filmler, kitaplar, yemek, tatlı, çay, deniz, güneş, denize kıyısı olan köy, kasaba her yer benim için İn'dir.



Ben şimdi kimseyi mimlemesem zinciri bozmuş mu oluyorum?Ama ne yapam herkes mimlendi ki?
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails