H&M, erkek gözlüğü markası CHIMI ile pastel tonlarında güneşli bir erkek koleksiyonu oluşturmak üzere iş birliği yaptı

Renkli ve yaratıcı gözlükleriyle tanınan Stockholm merkezli marka CHIMI H&M için bir koleksiyon hazırladı.Koleksiyon marka için bir ilki de beraberinde getiriyor ;benzersiz güneş gözlüklerinin yanı sıra  şık kıyafetler ve aksesuarlar da yer alıyor. Retro esintili silüetler modern bir sokak kıyafetine bürünürken, CHIMI'nin imza renk seçenekleri bir dizi heyecanlı pastel tonlarını ve klasik siyah rengini barındırıyor. CHIMI x H&M koleksiyonu tüm dünyada online’a özel olarak hm.com’da satışta.

CHIMI x H&M iş birliği her biri asetattan üretilmiş üç adet özerk stilden oluşan güneş gözlüğü içeriyor. Ayrıca keten-Tencel karışımından ve sportif polyesterlerden oluşan kısa kollu bir gömlekler, ipli şortlar ve kova  şeklinde şapkaların  yanı sıra sporcu terlikleri ve bir de çanta da koleksiyonda yer alıyor.l H&M ve CHIMI’nin birlikte tasarladıkları tüm parçalar çok net bir şekilde CHIMI renk kodlarını taşıyor- pastel sarı, mavi, pembe ve mor. 


“Bu H&M iş birliğiyle insanları çevrelerindeki güzellikleri görmeye teşvik etmek ve keyifli yaz anıları yaratmak istedik. Bu ilginç zamanda, bu olumlu mesajın insanların hayatlarına ekstra bir kıvılcım katabileceğini düşündük. Koleksiyondaki her parça, imzalı güneş gözlüklerimizden bowling tişörtlerine kadar, ikonik bir öğe ortaya koyuyor ve H&M ile yeni ve heyecan verici bir şey yarattığımıza inanıyoruz.” diyor CHIMI’nin kurucuları Charlie Lindström ve Jonas Löhr.


“Canlı ruhu, çok yönlülüğü ve renge dair özel gözü için CHIMI'ye her zaman hayrandık, bu nedenle bu kapsül koleksiyonda iş birliği yapmak için güçlerimizi birleştirebilmemiz harika. Müşterilerimize hem ikonik gözlükleri hem de kıyafetleri bu çeşitlilikte sunmak kendimizi harika hissetmemize sebep oluyor, ancak en çok da bu olağanüstü zamanda moda ve renk vesilesiyle onlara biraz mutluluk katabilmek. CHIMI ile tasarım süreci çok eğlenceliydi ve bence bu koleksiyondaki her parça ile bu his karşı tarafa da geçiyor - herkes için neşeli, erişilebilir bir stil,” diyor Erkek Tasarımı Başkanı Ross Lydon.


Yorumlar

Popüler Yayınlar