LEVI’S® DAHA İYİSİNİ AL DAHA UZUN SÜRE GİY KAMPANYASI

  Levi’s®, giyim alanındaki üretim ve tüketimin çevresel etkileri konusunda farkındalık yaratan ve hepimizin ortak sorumluluğuna hitap eden yeni bir kampanya başlattı: “Daha İyisini Al, Daha Uzun Süre Giy”. 

Yarattıkları değişikliklerle ilham veren bir grup insanı (Jaden Smith, Xiye Bastida, Melati Wijsen, Xiuhtezcatl, Emma Chamberlain ve Marcus Rashford MBE) kapsayan bu çok platformlu global reklam kampanyası, Levi’s®’ın nesiller boyu kullanılabilecek kaliteli tasarımlar yaratma konusunda uzun süredir devam eden taahhüdü ve gezegenimizin geleceği için kritik meseleler üzerinde çalışan altı kişinin tutkusunu birleştiriyor.


‘Daha İyisini Al, Daha Uzun Süre Giy’, Levi’s®’ın daha sürdürülebilir üretim uygulamalarına yönelik çabalarını da özetliyor. İddialı iklim ve su hareketini teşvik ederek, Pamuklaştırılmış Kenevir ve Organik Pamuk gibi malzeme ile teknolojilere yatırım yaparak ve Water<Less® üretim tekniğini ölçeklendirerek Levi’s®, doğal kaynak ayak izimizi azaltmaya ve daha doğa dostu kıyafetler sunmaya çalışıyor. Örneğin, tüm Levi Strauss & Co. tasarımlarının %76’sı ve tüm Levi’s® alt giyim ürünleri ile Trucker ceketlerin %70’i, Water<Less® teknolojisiyle üretiliyor. Water<Less® teknolojisi; 4 milyar litreden fazla su tasarrufu sağlayan ve ilk uygulandıkları günden bu yana yaklaşık 10 milyar litre suyun geri dönüştürülmesine yardımcı olan bir dizi bitiriş tekniği ve su geri dönüşümü ilkesi üzerine kurulmuştur. Bu inovasyonlar, endüstriyi su tasarrufu uygulamalarını benimsemeye teşvik etmek için açık kaynak olarak kullanılmıştır.



Yorumlar

Popüler Yayınlar