Denim Trip, tasarım odaklı, modern ve gezgin ruhların tüm yolculuklarına eşlik edecek, sorumlu üretim süreçleriyle hayatın farklı alanlarına uyarlanabilecek jean koleksiyonları yaratma odağıyla yaratıldı.
Lansmanda, sürdürülebilirlik alanına yatırım yapan bir marka yaratma fikri ile ortaya çıkan Denim Trip’in kuruluş hikayesi davetlilerle paylaşılırken, pandeminin markanın yaratılış hikayesine ve tasarımlarına olan etkisinden de bahsedildi.
Lansman kapsamında, kusursuz fit, yıkama, renk ve aksesuar detaylarıyla fark yaratan Denim Trip tasarımları sergilendi. Denim Trip’in denimden alt ve üst giyim parçalarının sergilendiği lansmanda koleksiyon hakkında bilgi verilirken, tasarımların zamansız duruşlarına da dikkat çekildi.
Denim kullanımını iş yaşamından, sosyal hayata, ev rahatlığından spor esnekliğine kadar hayatın her yerine adapte eden markanın fit ve özel yıkamaları dikkat çekti. Sezon trendlerinden tulum gibi hit ürünlerin de yer aldığı koleksiyonda, zamansız ve modern kombinler ön plandaydı.
Arzu Kaprol, dünyada olduğu gibi Türkiye’de de pek çok marka için çevreye duyarlı tasarım ve üretim süreçlerinin öncelik olarak tanımlanmaya başladığının altını çizerek, sürdürülebilir moda anlayışının yalnızca ürün değil, modanın bağlantılı olduğu toplumsal, kültürel, ekolojik sistemlerin bütününü kapsayan bir yaklaşım olduğunu ifade etti.
Moda sektörünün global su ve kimyasal kirliliğinin %20’sini ve toplam karbon emisyonunun %5’ini yarattığını belirten Kaprol, son dönemde tüketicilerin bilinçlenmesinden kaynaklanan talep ve Denim Trip gibi markaların duyarlılığıyla temiz üretim süreçlerinin ön plana çıktığına dikkat çekti. Denim Trip modellerindeki “kalıp - kumaş – yıkama” üçlü bileşenin mükemmel uyumuna dikkat çekerek konukları sergilenen Denim Trip modellerini deneyimlemeye davet eden Kaprol, sürdürülebilir alanda yatırım yapan markaların çoğalmasını da dilediğini sözlerine ekledi.
Yorumlar