Türk Modası Benim hareketi güçlenerek büyüyor
Moda Tasarımcıları Derneği (MTD) ile ‘Türk Modası Benim’ hareketini geçtiğimiz yıl dijitalde başlatan Trendyol, teknoloji, eğitim, pazarlama ve finansman gücüyle Türk tasarımcıları desteklemeye devam ediyor. MTD tasarımcılarını ilk defa toplu olarak tek bir platformda ulaşılır kılan Türk Modası Benim hareketi ile sektörün pandemi döneminden güçlenerek çıkması hedefleniyor.
Türk Modası Benim hareketi yeni tasarımcıların dahil olmasıyla her geçen gün büyüyor. Harekete katılan tasarımcılar Trendyol’un ücretsiz eğitimleriyle e-ticaret operasyonları, satış arttırma yolları ve müşteri memnuniyetini yükseltme gibi birçok farklı konuda gelişim olanağı buluyor. Trendyol aynı zamanda tasarımcıların sorularını da gerçekleştirdiği canlı yayınlar aracılığıyla yanıtlıyor. Hareket kapsamında güçlü pazarlama iletişimi desteği de sunan Trendyol, tasarımcıları Türkiye'nin dört bir yanındaki milyonlarca modaseverle buluşturuyor.
MTD üyesi 40 tasarımcının renkli ve özgün tasarımlarına Trendyol’un Türk Modası Benim Butiği’nden ulaşılabiliyor.
Yorumlar